השוטר שלף אקדח ואנס צעירה: "תהיי בשקט"

הרכב השופטים במחוזי ב"ש דחה את גרסתו של אוריאל אביטן, ששירת בעבר במג"ב אילת, וקבעו כי ביצע את המעשים בצעירה, שאותה הכיר, אף שהתחננה כי יפסיק
אייל חן |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע בראשות השופטת יעל רז-לוי, הרשיע את השוטר לשעבר אוריאל אביטן שאיים על צעירה שהכיר באקדח ואנס אותה. השוטר עצמו הכחיש את האישומים נגדו אך השופטים דחו את גרסתו.

על פי כתב האישום, בין הנאשם, אשר שרת במג"ב אילת, והמתלוננת הייתה היכרות מוקדמת. לפני כארבע שנים פגשה המתלוננת את הנאשם בעת שבילתה בבר ושוחחה עמו שיחת חולין, ולאחר מכן המשיכה לבילוי במקום אחר שלאחריו חזרה לביתה. בסמוך לשעה 03:00 , שלח הנאשם הודעה למתלוננת וביקש לברר היכן היא, המתלוננת השיבה שהיא בביתה עם חברות, ושמכר נוסף עומד להצטרף אליהן והציעה לו להצטרף למפגש.

כפר במיוחס לו

הנאשם, כך תואר בכתב האישום, ניסה לשכנע את המתלוננת שתגיע לביתו, אך נוכח סירובה אישר שיגיע לביתה. לבקשת הנאשם, שלחה לו המתלוננת את כתובת ביתה ובהמשך יצאה לקראתו על מנת לסייע לו למצוא את המקום ופגשה בו מחוץ לביתה ואז ביקש ממנה להתלוות עמו לביתו בטענה כי שכח שם דבר מה. כשהגיעו לביתו, הוציא את אקדחו מארון הבגדים, סובב אותו בידיו, אמר לה "תהיי בשקט" ואנס אותה בעוד היא מנסה להשתחרר מאחיזתו ומתחננת בפניו שיעזוב אותה ויחדל ממעשיו.

בתשובה לכתב האישום כפר הנאשם במיוחס לו. המחלקה לחקירות שוטרים ביקשה לדחות את גרסתו וטענה כי הראיות ועדותה המהימנה של המתלוננת מבססות בבירור את המעשים שביצע. לאחר ניהול דיוני הוכחות הורשע הנאשם בעבירה של אינוס בנסיבות מחמירות.

בית המשפט קבע כי עדותה של המתלוננת נמצאה כאמינה מאוד ונתמכת בראיות רבות "מעשי הנאשם במהלך האירוע בוצעו כפי שתיארה אותם המתלוננת – דהיינו, הנאשם בעל אותה בתכוף לאחר איום באמצעות אקדח, ללא הסכמתה ובניגוד לרצונה", נקבע בפסק הדין.

____________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופטת יעל רז-לוי

____________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות