ראש ישיבה בחולון נאשם בביצוע מעשים מגונים בתלמידיו

ע"פ כתב האישום שהוגש לביהמ"ש השלום בת"א הנאשם ביצע את המעשים, עד לשנת 2019, וטען בפני התלמידים כי מדובר ב"טקס דתי"
אייל חן |
יהודים חרדים דוס דתי
ישיבה (למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה). צילום: דוד כהן, פלאש 90

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום כנגד יוסף מוגרבי, בן 52 מחולון, זאת לאחר בזמן שכיהן כראש ישיבה בעיר, ביצע מעשים מגונים בתלמידיו ובבחורים נוספים בטענה שמדובר בטקס דתי.

מכתב האישום שהוגש, עולה כי בין השנים 2010-2019 עמד מוגרבי בראש ישיבה בעיר חולון. במהלך תקופה זו, בהזדמנויות שונות ובמקומות שונים, ביצע מוגרבי מעשים מגונים בתלמידי הישיבה ובבחורים נוספים מהקהילה שבראשותו, חלקם קטינים, תוך קבלת הסכמה במרמה לגבי מהות המעשה.

בין היתר, נטען בכתב האישום, הנחה מוגרבי את תלמידיו לבצע פעולות שונות בטענה כי מדובר בטקס דתי ובעת שהתלמידים מילאו אחר הוראותיו, צפה בהם הנאשם ונגע בעצמו. מוגרבי הציג בפני תלמידיו כי מטרתן של הפעולות האמורות, הן דתית-רוחנית, כשלמעשה נועדו לשם סיפוקו המיני.

לצד כתב האישום, המייחס לנאשם עבירות של מעשים מגונים בהסכמה שהושגה במרמה, הוגשה בקשה להארכת מעצרו, בה נטען כי "מעשיו של המשיב, טיבם, משכם והיקפם הרב מצביעים על מסוכנותו של המשיב כלפי תלמידי הישיבה, בפרט נוכח סמכותו ומעמדו הרם של המשיב בישיבה ובקהילה".

עוד בכותרות: נהג מונית נאשם באונס תיירת

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש כתב אישום נגד מוחמד ברכאת, בן 28 מירושלים, זאת לאחר שבמסגרת עבודתו כנהג מונית אנס תיירת כבת 19 וביצע בה מעשים מגונים. במקביל לכתב האישום מבקשת המדינה להורות על הארכת מעצרו של נהג המונית עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו וזאת בשל מסוכנותו.

מכתב האישום עלה כי המתלוננת, תיירת אשר שהתה בישראל לצורך פעילות התנדבותית, הגיעה יחד עם חברותיה למועדון. טרם כניסתן, חשה המתלוננת ברע, בעקבות משקאות אלכוהוליים ששתתה, וביקשה לשוב לדירתה. חברותיה הזמינו לה מונית לביתה, כאשר כבר בתחילת ה1נסיעה החל ברכאת בנסיעה שלא לכיוון ביתה.

בשלב מסוים, כך מפורט בכתב האישום, ביקשה המתלוננת לעצור בצד הדרך כדי שתוכל להקיא, כשירדה מהמונית, אמרה לברכאת שלא ימתין לה, אך חרף בקשתה הוא ירד מהמונית ואמר לה כי ידאג לה. בהמשך לכך, הוביל אותה ברכאת חזרה למונית והחל בנסיעה, כאשר במהלכה נגע בחזה המתלוננת שלא בהסכמתה. בהמשך, עצר את המונית בקרבת פארק והורה לה לעבור למושב האחורי של המונית.

עוד נטען באישום, כי על אף שהמתלוננת סירבה וביקשה מברכאת שיסיעה לדירתה, הוא אנס את המתלוננת ולאחר המשיך בנסיעה לכיוון ביתה, תוך שהוא ממשיך לבצע בה מעשים מגונים.

__________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות