בן 15 נאשם בעבירות מין בילדים באינטרנט

כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי נגד הקטין, תושב המרכז, מייחס לו תקיפה מינית של 3 ילדים, כבני 9, ביישומון דיסקורד
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד נער בן 15, תושב המרכז, בגין עבירות מין חמורות שביצע בשלושה ילדים באמצעות האינטרנט ויישמון "דיסקורד".

על-פי כתב האישום במהלך חודש אוגוסט 2022, התכתב הנאשם עם ילד כבן 9, וקיבל ממנו במרמה, את פרטי ההתחברות לחשבונו בדיסקורד. לאחר מכן, איים הנאשם על הקטין כי יחדור לחשבונו של הקטין וימחק אותו, אלא אם הקטין יבצע מעשים מינים שונים בעצמו, ויאפשר לנאשם לצפות בו.

בעקבות איומיו של הנאשם, כך מתואר בכתב האישום, נענה הקטין לדרישותיו וביצע מעשים מיניים שונים, תוך כדי שהנאשם צופה בו באמצעות שיחת וידאו ומבצע צילומי מסך. לאחר, נכנס הנאשם לחשבונו של הקטין בדיסקורד, שלח את התמונות שצילם למשתמשים שונים, וכתב בשמו של הקטין כי בכוונתו להתאבד.

בנוסף, הנאשם התכתב עם שני קטינים נוספים, וביקש מהם שיראו לו את איבר מינם. במסגרת התכתבויות אלה, הבטיח הנאשם לקטין אחד כי בתמורה לכך הוא יסייע לו בהתמודדות מול משתמשים אחרים אשר מציקים לו בדיסקורד; ואילו על הקטין השני איים על שבמידה ולא יראה לו את איבר מינו, הוא יתאבד.

עוד בכותרות: בן 46 מי-ם נאשם בתקיפה מינית של בת 3 בג׳ימבורי

אתמול (יום ד') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש כתב אישום נגד משה תלחמי בן 46, תושב ירושלים, בגין ביצוע עבירת מין בילדה בת 3 וחצי בג'ימבורי בירושלים לפני כחודש. במקביל לכתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של תלחמי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו וזאת בשל מסוכנותו המינית.

על פי כתב האישום, הנאשם הגיע לקניון מלחה והסתובב דקות ארוכות באזור הג'ימבורי ובמתחם האוכל הסמוך. אז הוריד את סנדליו, נכנס לג'ימבורי ובחן את הילדים המשחקים שם. בהמשך עלה הנאשם לקומה השלישית, שם שיחקו תאומים כבני 3.5, וביצע בילדה מעשים מיניים. הילדה סיפרה לאימה את שארע והאם החלה לחפש את הנאשם בעודו ממשיך להסתכל על הילדים בקומה השנייה בג'ימבורי. עד אשר קלט שהאם מחפשת אותו, לקח את סנדליו וברח מהמקום.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה 16 שנים. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נטען, בין היתר, כי מסוכנותו המינית של הנאשם נלמדת מעברו הפלילי וכן מנסיבות האירוע המלמדות על כניסה בגפו למשחקייה המיועדת לגיל הרך, על מנת "לצוד" קטינים, אף שמבוגרים נוספים נוכחים בקרבת מקום.

_______________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות