תושב בני ברק נאשם: שדד נשים ברחבי העיר

משטרת מחוז תל אביב הגישה את כתב האישום נגד הנאשם, בן 34, המייחס לו מספר מעשי שוד במהלך התקופה האחרונה. צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה אתמול (יום ב') כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים, נגד תושב בני ברק שביצע מספר מעשי שוד ברחבי העיר.

המשטרה פתחה בחודש יולי בחקירה עם קבלת תלונות בגין שודים שבוצעו בעיר בני ברק ע"י חשוד שרכב על גביי אופנוע, כאשר איתר נשים, וחטף מהן את התיק או תכשיט ונמלט מהמקום.

לפני כשבועיים, שוטרי סיור של תחנת בני ברק איתרו את החשוד (34, בני ברק), עצרו אותו והובא לחקירה בתחנת המשטרה, בסיומה נכלא.

בסיומה של חקירה, יחידת התביעות של משטרת מחוז ת"א הגישה כתב אישום כנגד החשוד בעבירות של תקיפה כדי לגנוב, גניבה, נהיגה ברכב ללא ביטוח ונהיגה ללא רישיון נהיגה בתוקף. יחד עם כתב האישום הוגשה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בפלילים: הוחמר עונשו של רוצח אימו מ-18 ל-22 שנות מאסר

בית המשפט העליון קיבל את הערעור שהגישה המחלקה הפלילית בפרקליטות המדינה על קולת העונש שהוטל על ארטיום קפוסטין, שהורשע ברצח באדישות של אמו, והחמיר את עונשו מ-18 ל-22 שנות מאסר בפועל. מדובר בפסק דין תקדימי בהיותו הראשון שדן בערעור שהוגש בעניין עבירת רצח באדישות.

מכתב האישום שהוגש כנגד קפוסטין עולה כי בינואר 2017 המערער הגיע לדירה של אמו על מנת לחגוג עמה את חג ה-"נוביגוד הישן". לאחר שאכלו ושתו אלכוהול שב לדירתו, אך מאוחר יותר חזר לדירת אמו כשהוא שתוי, לקח את כרטיס האשראי שלה וניסה למשוך באמצעותו כסף עד שהכרטיס נבלע. באותו ערב הגיעה אמו של קפוסטין לדירתו, ובמשך שעתיים הוא תקף והכה אותה בכל חלקי גופה תוך שהוא משתמש בין היתר במקלות עץ. כתוצאה ממעשי התקיפה נגרם מותה.

לבית המשפט העליון הוגשו שני ערעורים על גזר הדין: ערעור של קפוסטין על חומרת עונש, וערעור של המדינה על קולת העונש. שופט בית המשפט יוסף אלרון, כאמור דחה את ערעורו של קפוסטין וקיבל את ערעור המדינה.

_______________________________________

עו"ד אמיר אבו חאטם

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות