היכה את אשתו ואז ביקש מילדיו: "תגידו שהיא הרביצה לכם"

שוטר ממרחב חוף של המשטרה עומד לדין בביהמ"ש השלום בחיפה על תקיפה ואיומים של בת זוגו וילדיו. במח"ש מבקשים להותירו במעצר עד תום ההליכים נגדו
דנה לווינסקי |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

לבית משפט השלום בחיפה הוגש כתב אישום נגד שוטר ממרחב חוף של המשטרה, וזאת לאחר שהכה במספר הזדמנויות את בת זוגו, איים עליה כי יהרוג אותה ואף שידל את ילדיו לספר כי היא זו שהכתה אותם. המעשים בוצעו לעיני ילדיהם ובתם הקטינה נפגעה אף היא מהנאשם. במקביל לכתב האישום מבקשים נציגי מח"ש להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בני הזוג נשואים כ-13 שנים ולהם שלושה ילדים. במהלך חייהם המשותפים של בני הזוג נהג הנאשם באלימות פיזית ומילולית כלפי המתלוננת, בין היתר, כיוון נשק לראשה ואיים עליה "אם לא תשתקי אני אהרוג אותך", הכה אותה וגרם לה לחבלות ושבר חפצים בביתם. באחד המקרים, על רקע ויכוח בין בני הזוג, הנאשם הכה את המתלוננת בגופה ובפניה, סטר לה וחנק אותה באמצעות כרית וזאת לעיני ילדיהם.

הבת ניסתה להגן על האם

בשלב מסוים, נטען בכתב האישום, בתם הבכורה הכתה את הנאשם בפניו במטרה להזיז אותו מהמתלוננת והנאשם בתגובה הדף אותה בפניה. במקרה אחר, על רקע ויכוח בין בני הזוג, הכה הנאשם את המתלוננת בראשה באמצעות חפץ.

המתלוננת נחבלה בראשה וירד לה דם. במקרה נוסף, במהלך ויכוח בין בני הזוג, הדף הנאשם את המתלוננת על קיר בביתם וכתוצאה מכך נחבלה באצבע בכף רגלה. על פי כתב האישום, במספר הזדמנויות צילם הנאשם את ילדיו והורה להם לומר בכזב כי אימם היא שהכתה אותם.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים, תקיפת בת זוג בנסיבות מחמירות, איומים, היזק לרכוש בזדון, תקיפה בנסיבות מחמירות של קטין בידי אחראי ובידוי ראיה. המחלקה לחקירות שוטרים מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

______________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות