צפו בתיעוד: ניסה להיכנס באיומי סכין לחנות נוחות בתחנת דלק

כתב אישום הוגש נגד הגבר, תושב תל אביב, לאחר שלפני כשבועיים תקף עוברי אורח בתחנת דלק בעיר. המדינה מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו
אייל חן |
אילוסטרציה envato

כתב אישום הוגש הבוקר (יום ה') לבית המשפט השלום בתל אביב, כנגד תושב העיר בעבירות של תקיפה ואיומים בסכין כנגד עובדת ואזרח בתחנת דלק. במקביל לכתב האישום מבקשת המדינה להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפני כשבועיים לפנות בוקר, הגיע החשוד לתחנת דלק ברח' הלוחמים בת"א ובאיומי סכין כלפי העובדת במקום ואזרח נוסף, ניסה להיכנס לחנות הנוחות ולקחת מוצרים. משלא הצליח תקף את האזרח וגרם לו לחבלה, בהמשך התעמת איתו האזרח והצליח להוציא את הסכין מידיו.

שוטרי תחנת יפו שהגיעו למקום עצרו את החשוד, תושב ת"א בן 41, לחקירה. מעצרו הוארך בבית המשפט וכעת עם סיומה של החקירה, הגישה יח' התביעות במחוז ת"א, כתב אישום כנגד החשוד וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים.

עוד בפלילים: תושב הצפון חשוד בהתעלל באשתו וילדיו

המשטרה עצרה את תושב ואדי ערה בחשד שהתעלל בבני משפחתו במשך תקופה ארוכה. על פי החשד, הוא ניתן לבני משפחתו את החשמל, איים עליהם וגם היכה את זוגתו ואת שלושת ילדיו. בתום החקירה הגישו נציגי המשטרה לבית המשפט הצהרת תובע נגד החשוד בדבר הכוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום.

החקירה נפתחה במשטרה לפני כשבועיים, עם קבלת תלונה אודות גבר כבן 50 שהכה את בתו הקטינה וגרם לה לחבלות בגופה, דבר שחזר על עצמו כפי שנטען במהלך השנה האחרונה.

חוקרי תחנת באקה אלגרביה ניהלו חקירה רגישה ומאומצת בשילוב חוקרי עבירות אלימות במשפחה במהלכה עלה כי החשוד אף נהג להכות את אשתו ואת 3 ילדים הנוספים, כולם קטינים, במספר הזדמנויות וזאת בעזרת מקל או חגורה. כמו כן החשוד מנע מבני משפחתו להתכלכל, החביא את שלט המזגן ואף איים עליהם לא להתלונן.

בהתאם לצרכי החקירה המשטרה עצרה את החשוד לפני כעשרה ימים ומעצרו הוארך מעת לעת, כאמור הוגשה הצהרת תובע נגדו ע"י פרקליטות מחוז חיפה טרם הגשת כתב אישום בגין העבירות המיוחסות לו ובקשה למעצר עד תום הליכים המשפטיים.

_______________________________

עו"ד דניאל טורמן אזולאי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות