תחרות המכוניות הובילה למות עובר אורח – הנהגים נידונו למאסר

ביהמ"ש המחוזי בי-ם גזר 6 ו-8 שנות מאסר על 2 תושבי מזרח העיר, שדרסו למוות את יהושע כהן ז"ל ופצעו באורח קשה את אשתו ענת במהלך תחרות בכביש
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה Envato

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים, רפי כרמל, גזר היום (יום א') עונש מאסר של 8 ו-6 שנות מאסר על שני תושבי מזרח ירושלים, שביצעו תחרות בכביש בגין במהלכה נדרס למוות יהושע כהן ז"ל ופצעו באורח קשה את אשתו ענת שבוע לאחר חתונת בנם.

מדובר באירוע שהתרחש לפני כ-3 שנים, בדיע ג'ית ואיסמעיל חוסאם נפגשו בירושלים והחליטו לערוך ביניהם תחרות על הכביש, כשהם נוהגים ברכבים בעלי הספק מנוע גבוהים במיוחד. השניים נכנסו לכביש בגין והחלו לנסוע במהירות מופרזת שלא פחתה מ-150 קמ"ש בכביש אשר מהירות הנסיעה המרבית בו היא 80 קמ"ש.

כשהגיעו למחלף רוזמרין, נסע ג'ית במהירות של כ-200 קמ"ש ועל אף שמהירות הנסיעה המותרת ביציאה למחלף הינה 50 קמ"ש לכל היותר. ג'ית איבד שליטה על הרכב, רכבו הועף באוויר וכך התנגש ברכיבם של כהן ז"ל ואשתו ענת כהן.

פיצויים לעיזבון המנוח

כתוצאה מהתאונה, מותו של יהושע נקבע במקום ואילו אשתו ענת נפצעה באורח קשה. ענת היתה מאושפזת במשך כחודש במחלקת טיפול נמרץ כשהיא מורדמת ומונשמת וסובלת מדימום מוחי, שברים בצלעות, בעצם הבריח, בגב וביד, וכן חבלות פנימיות נוספות.

השופט כרמל השית על ג'ית מאסר בפועל לתקופה של שמונה שנים, בנוסף לתשלום פיצויים לעיזבון המנוח בסך 250 אלף שקלים ופיצוי לענת בסך 80 אלף שקלים ועל חוסאם שיזם את המרוץ נגזרו מאסר בפועל לתקופה של שש שנים, פיצוי לעיזבון המנוח בסך 120 אלף שקלים וכן פיצוי לענת בסך 40 אלף שקלים.

____________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט רפי כרמל

____________________________________

עו"ד ג'קי סגרון

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות