עו"ד גיל אלימלך: "כוכב הצפון"

עו"ד גיל אלימלך רק בן 39 ומוביל זה למעלה מעשור את המשרד המוביל בצפון בתחומי המשפט האזרחי, דיני משפחה, נדל"ן ועוד: "אני אוהב אתגרים"
מעיין לביא |
עו"ד גיל אלימלך, צילום: מיכל קושרוב

עו"ד ונוטריון גיל אלימלך, מוסמך תואר שני במשפטים, בעליו של משרד בוטיק עצמאי בראש פינה. המשרד מעניק, זה למעלה מעשור, ייצוג משפטי מלא בכל תחומי המשפט האזרחי בדגש על דיני משפחה לרבות צוואות, הסכמי גירושין, הסכמי ממון, ודיני נדל"ן ובכלל זה ליווי עסקאות מכר, ליקויי בניה ועוד.

במהלך תקופה זו, הצליח אלימלך, בן ה-39 בלבד, לבסס את המוניטין שלו ושל המשרד כמוביל בתחומיו, ואף להכשיר עורכי דין מקצועיים בענפי המשפט השונים במטרה לספק ללקוחות המשרד מעטפת מקצועית מגוונת וזמינות מרבית.

על אף שעו"ד אלימלך מעיד כי גם בימים אלו, בתקופת הפגרה, המשרד פועל במתכונת רגילה ונרחבת החל משעות הבוקר המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה, הוא מצא את הזמן לעצור רגע את מרוץ העשייה ולשתף את מערכת אוביטר בהתפתחות ובעשייה המשפטית הענפה של המשרד.

עו"ד גיל אלימלך

"בכל יום אני מרגיש שאני מגשים את עצמי מחדש. מאז ומתמיד היעוד שלי היה לעזור לאנשים, ולא בכדי בחרתי לעסוק דווקא בתחומי המשפט שנוגעים באופן אישי כמעט בכל אחד מאיתנו. ההחלטות המתקבלות בנושאי נישואין וגירושין וכן בזמן רכישת דירה הן בין ההחלטות המשמעותיות והגורליות שאדם מקבל בחייו. מעבר למקצועיות, חשוב ללקוחות שלי לדעת שהם יכולים לשאול, להתייעץ, להתלבט, ולקבל ממני ומצוות המשרד מענה אישי ומכיל כמעט בכל שעה ביממה".

"חשיבה יצירתית בכל תיק"

על אף שהינו איש משפחה למופת ואב גאה לשלושה ילדים, ולמרות הלו"ז העמוס שלו, הכולל פגישות עם לקוחות ודיונים תכופים בבתי משפט בכל רחבי הארץ, מקדיש עו"ד גיל אלימלך זמן רב להשתתפות בהשתלמויות וכנסים מקצועיים, התעדכנות בחידושים משפטיים ולמידה שקדנית של פסקי דין ותיקים במגוון תחומים. הידע הוא הבסיס לכל, אך לא די בו", מעיד אלימלך, "כל תיק שונה מחברו וחשוב לפתח חשיבה יצירתית ופורצת מסגרות שתאפשר להציע לכל לקוח את הפתרון הנכון והמתאים שייטיב איתו".

"יש יותר מדרך אחת לעשות דברים", הוא מוסיף ומבהיר: "נכון שגירושין מסיימים את תקופת הנישואין, אבל בסופו של דבר, בסיום ההליך ישנם שני בן אדם ובד"כ גם ילדים שצריכים להמשיך הלאה, ועדיף לכולם שהתהליך והסכם הגירושין יאפשרו לשני הצדדים להתקדם ולצמוח בחייהם. כדי שזה יתאפשר לא מספיקים הידע, המקצועיות ואפילו לא די בחשיבה יצירתית. זה המקום בו היחס האישי, ההיכרות העמוקה עם הלקוחות וההבנה של הצרכים שלהם, באים לידי ביטוי.

עו"ד גיל אלימלך

"הניצחון האמיתי הוא השירות ללקוחות"

"גם תחום הנדל"ן טומן בחובו עשייה מרגשת, בין מגוון השירותים שאני מעניק בתחום, אני מלווה, ומייעץ לרוכשי דירות לא רק בשלב של חתימת ההסכם, אלא גם בתכנון של כל הפרויקט, החל מבחירת הקרקע, דרך בחינת העסקה, ליווי ורישום, הליכים תכנוניים ועד לשלב הבנייה עצמה. רק כשמגיע אלייך זוג צעיר שרכש דירה אחרי שחסך לאורך שנים, קיבל כספים מההורים, לקח משכנתא ומצא את עצמו בסכסוך משפטי עם היזם של הפרויקט, בין אם בגלל עיכוב במסירה ובין אם בגלל ליויי בניה למשל, אתה מבין מדוע גם התחום הזה הוא בעל נגיעה אישית וחשיבות קריטית עבור הלקוח".

 

"מגיל צעיר אהבתי חידות, משחקי חשיבה וניצחונות", הוא מחייך, "גם היום אני אוהב אתגרים. לקוח שמגיע אליי עם סיפור בעייתי ומסובך או דווקא אחרי שהתקבלה כבר החלטה נגדו, לא רק שלא מרפה את ידיי, אלא להפך, רק מאתגר אותי למצוא את הפתרון המשפטי הנכון עבורו".

על אהבתו לניצחונות יכולים להעיד שלל הלקוחות הגדל של המשרד וכן הקולגות שהתמודדו מולו לא פעם, אלא שמבחינת אלימלך ניצחון אמיתי הוא לא מה שנפסק בבית המשפט, אלא השירות אותו הוא מעניק ללקוחות והשביעות רצון שלהם.

לאתר עו"ד גיל אלימלך לחצו כאן


עו"ד גיל אלימלך

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות