המעסה סירבה ליחסי מין – המטופל היכה אותה

המשטרה עצרה את תושב כרמיאל, בן 74, החשוד בתקיפת העובדת. כתב אישום נגדו יוגש לבית המשפט כבר בימים הקרובים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

המשטרה עצרה את תושב כרמיאל, בן 74, החשוד שהגיע לקבל עיסוי ממעסה בחיפה ותקף את המעסה על רקע סירובה לקיים עמו יחסי מין. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום לאחר שהוגש נגדו הצהרת תובע.

לפני כשבוע, המשטרה פתחה בחקירה, בעקבות קבלת תלונה בתחנת משטרת חיפה מתושבת נהריה ולפיה הותקפה על ידי תושב כרמיאל שהגיע לקבל ממנה שירותי עיסוי. מהחקירה עלה כי החשוד תושב כרמיאל בן 74 הגיע לקבל עיסוי מקצועי בחיפה לאחר שתיאם טלפונית עם הקורבן שהינה מטפלת אלטרנטיבית במקצועה, כאשר במהלך העיסוי דרש מהקורבן לקים עימו יחסי מין. לאחר שסירבה שלף סכין ואיים עליה כי יפגע בה.

בהמשך החשוד תקף את המתלוננת באופן שהיכה אותה באגרופים בכל חלקי גופה, גרם לה לחבלות והיא נזקקה לטיפול רפואי. בתום ביצוע פעולות חקירה ראשוניות, שוטרי תחנת חיפה עצרו את החשוד לחקירה בתחנת המשטרה בעיר.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת ואתמול כאמור, הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל הצהרת תובע כאשר בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

עוד בפלילים: עובד ביה"ח סיעודי נאשם באונס מטופלת

מוקדם יותר היום (יום ג') פורסם כי המדינה הגישה כתב אישום נגד דאוד עומר מוחמד אבו עית, צעיר בן 26, ממזרח ירושלים בגין אונס מטופלת בבית חולים סיעודי גריאטרי בו עבד. הנאשם שעבד כמטפל ביצע בקורבן עבירות מין במשך כחודש, תוך שניצל את מוגבלותה.

על פי כתב האישום, החל מחודש יוני ועד לפני כחודש, ביצע הנאשם עבירות מין חמורות בקשישה המטופלת בשורת מקרים, למרות תחנוניה שיחדול ממעשיו. עוד לפי האישום, באחת מן התקיפות שבוצעה בחדרה של הקורבן נכנס למקום אח רפואי שהבחין במעשיו של הנאשם – אך זה השני פנה לראשון וביקש כי לא יספר את שראה בטענה כי "זאת הפרנסה שלי".

במקרה נוסף, אמר אבו עית לנפגעת "את צריכה להגיד תודה שאני עושה לך את זה". כתוצאה מהמעשים של הנאשם הורע מצבה התפקודי והנפשי של הנפגעת, נשברו חלק משיניה, היא החלה לסבול מפחדים ואף צועקת לעיתים תכופות "הצילו" "אני מפחדת".

אבו עית מואשם בשישה אישומים שונים בביצוע עבירות מעשה מגונה בידי אחראי על חסר ישע תוך שימוש בכוח, ניסיון אינוס בידי אחראי על חסר ישע, ניסיון מעשה סדום בידי אחראי על חסר ישע והחזקת צעצוע מסוכן – זאת לאחר שהצטלם עם דמוי רובה M-16.

___________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות