האם ביה"ח יצליח למנוע מהורים לבקר את בתם המאושפזת?

מנהלת שניידר פנתה לביהמ"ש בבקשה חריגה, במסגרתה היא מבקשת להוציא צו, במעמד צו אחד, שימנע מזוג ההורים להטריד אותה ואת הצוות הרפואי העובד במקום
נעמה כהן |
אילוסטרציה envato

מנהלת בית החולים לילדים שניידר הגישה לבית המשפט בקשה חריגה, בדרישה להוציא צו, במעמד צד אחד, שימנע מזוג הורים שבתם מאושפזת במצב קשה בבית החולים להטריד את המבקשת ואת עובדי בי״ח לילדים שניידר בכל דרך ובכל מקום. במקביל הוגשה גם תלונה נגד ההורים במשטרה. "התנהגותם התוקפנית והחוזרת של המשיבים בוצעה אף בסמוך לפני הגשת הבקשה, אתמול האחיות והרופאים במחלקה, לא הצליחו לגרום לאב או לאם להפסיק את פעולותיהם המזיקות", נכתב בבקשה.

על פי הבקשה, מדובר בתינוקת שמאושפזת בביה״ח בשל מחלה קשה. לטענת מנהלת בית החולים כל התקופה, שהינה מספר שבועות, נוקטים ההורים כלפי הרופאים האחים והאחיות ושאר הצוות במחלקה ובביה״ח התנהגות תוקפנית ועד כה הם שהו ב-3 מחלקות שונות של ביה״ח.

צעקות והטרדות נגד הצוות הרפואי

"התנהגותם התוקפנית והחוזרת של המשיבים בוצעה אף בסמוך לפני הגשת הבקשה, אתמול האחיות והרופאים במחלקה, לא הצליחו לגרום לאב או לאם להפסיק את פעולותיהם המזיקות", נכתב בבקשה.

עוד צוין, כי לאור העובדה כי התנהגותם חוזרת ונשנית הרי שיש בסיס סביר להניח כי המשיבים ישובו לאיים ולהטיל אימה במחלקה ובכך לפגוע בפרטיותם, שלוות חייהם ואף בגופם של עובדי המחלקה בפרט וביה״ח בכלל. אנשי בית החולים נאלצו לקרוא למשטרה ולקב״ט אשר מוציאים את האם מהמחלקה אך בסמוך לכך ממשיך, לטענת מנהלת בית החולים, האב לאיים לצעוק ולגרום לעובדים לאימה אמיתית. המנהלת מבקשת כי ביהמ"ש יוציא צו המונע מהאם להיכנס לביה״ח והם ימשיכו לטפל במסירות בילדה אך ללא פחד וחשש.

"יודגש, הוריה של המאושפזת, אינם יכולים בשלב זה לסייע לה בתהליך החלמתה בהיותה מורדמת ומונשמת", הוסיפה מנהלת בית החולים בבקשה.

_______________________________________

עו"ד אחמד בטאח

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות