אב נאשם: גרם לשבר בגולגולת לבנו בן ה-3 שבועות

על פי כתב האישום שהוגש לביהמ"ש השלום בת"א, הגבר, תושב המרכז, הוא חבט בחוזקה בראשו של התינוק מספר פעמים וגרם לו לשבר. החקירה החלה בעקבות דיווח מבית החולים
גילי סיוון-כהן |
משפחת אומנה זמנית
תינוק. צילום ארכיון: פלאש 90

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגש כתב אישום נגד גבר מאזור המרכז ולפיו הוא היכה את בנו בן ה-3 שבועות וגרם לו לשבר בגולגולת לאחר שחבט בחוזקה בראשו מספר פעמים. הפרקליטות ביקשה לעצור אותו עד תום ההליכים נגדו.

המשטרה פתחה לפני כשבועיים בחקירה עם קבלת דיווח מבי"ח "דנה" בת"א בגין חבלות לתינוק בן 3 שבועות. במהלך החקירה הצליחו החוקרים לאסוף ראיות נגד אביו של הקטין ונמצא כי שעה שאשתו וקרובת משפחה נוספת היו בקומה התחתונה של הבית, החשוד שהה עם התינוק בקומה העליונה.

מהחקירה עלה, כי כאשר התינוק החל לבכות ומשלא חדל, אביו, החשוד, היכה בו בחוזקה פעמים אחדות. עוד העלתה חקירת המשטרה, כי החשוד השאיר את התינוק בבית, ללא כל טיפול רפואי, משך שעות ארוכות עד אשר התגלה בגופו של התינוק ממצא שחייב את הגעתו לבית החולים. בבדיקה רפואית בבי"ח "דנה" נמצא כי נגרם לתינוק שבר מורכב בגולגולת עם תזוזה.

שוטרי תחנת גלילות עצרו את החשוד, כבן 30 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בת"א. אתמול הפרקליטות הגישה נגד החשוד כתב אישום חמור בעבירות של תקיפת קטין ע"י אחראי הגורמת לו חבלה חמורה והפרת חובה של הורה אחראי. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

השוטר איים על אשתו לאחר רצח דיאנה רז: "את הבאה בתור"

מוקדם יותר היום (יום א') פורסם, כי לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד תושב נתיבות, שוטר בדרגת רס"ב במשטרת ישראל, המייחס לו איומים ותקיפה של אשתו במספר הזדמנויות. באחד המקרים חנק אותה בשרשרת ובמקרה אחר, לאחר רצח דיאנה רז איים עליה כי היא "הבאה בתור". המחלקה לחקירות שוטרים ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, בני הזוג נשואים במשך כ-30 שנה ולהם שבעה ילדים. במהלך הקשר הזוגי התגלעו מחלוקות והאשמות הדדיות בין השניים שכללו חילופי הודעות וויכוחים מילוליים. במספר הזדמנויות בשנים האחרונות הנאשם תקף ואיים על אשתו. בין היתר, איים עליה כי "לא תלך עוד על רגליך". "אם לא תהיי איתי", כך איים על בת הזוג, "לא תחיי כי לי אין לי מה להפסיד".
______________________________________________

עו"ד דניאל טורמן אזולאי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות