כתב אישום חמישי על רצח בן ה-12 בחורה

עומיר אבו אלקיעאן הוא הנאשם החמישי בפרשה, במסגרתה, על רקע סכסוך קרקעות הוצתה חנות טלפונים באזור התעשייה בישוב שהובילה למותו של הנער
אייל חן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד נאשם חמישי, עומיר אבו אלקיעאן, בגין רצח בנסיבות מחמירות של הנער בן ה-12 בחורה, וכן בגין עבירות של הצתה, חבלה בכוונה מחמירה, תקיפה בנסיבות מחמירות ועוד. הנער, שנפצע באורח אנוש משריפה שהציתו הנאשמים בחנות טלפונים, על רקע סכסוך קרקעות, נפטר מפצעיו בבית החולים ימים ספורים לאחר האירוע. הפרקליטות מבקשת לעצור את אבו אלקיעאן עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. לטענתה, מדובר במי שהתחמק מהדין ולא ניתן היה לאתרו במשך תקופה ארוכה.

בכתב האישום צוין, בין היתר כי הנאשם, בצוותא חדא עם נאשמים אחרים, גרם באדישות למותו של הקטין, תוך יצירת סכנה ממשית לחיי אחרים.

בגלל סכסוך קרקעות

הנאשמים, על רקע סכסוך קרקעות, הגיעו באור יום ברכב ללא לוחיות זיהוי לחנות טלפונים באיזור התעשייה בחורה, תקפו באמצעות אלות את בן משפחתם וריססו גז פלפל על פניו. לאחר מכן, הציתו הנאשמים את החנות, בה נכח באותה עת גם ילד בן 12 שהגיע לתקן את מכשיר הטלפון הנייד שלו.

כתוצאה ממעשי הנאשמים, נגרמו לקטין כוויות נרחבות בדרגה 3 בכ 95% מגופו, וכן נפצעו שני מתלוננים נוספים. הקטין אושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, אך נפטר ב-13 ביולי בבית החולים כתוצאה מהפציעות שנגרמו לו.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשם התחמק מן הדין לאחר שלא ניתן היה לאתרו במשך למעלה מחודשיים חרף ביקורים רבים בביתו.
הפרקליטות מבקשת לאחד בין משפטו של הנאשם למשפטם של ארבעת הנאשמים שכבר הוגש נגדם כתב אישום.

__________________________________________

עו"ד מאיר אלמקייס

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות