המעסה נאשם: תקף מינית קטין בעת טיפול

אליאור אזולאי, 35 מר"ג, נאשם כי בעת שהועסק בספא, ביצע עבירות מין בנער כבן 16 שהגיע אליו לקבלת עיסוי ואף תיעד את המעשים בטלפון הסלולארי שלו
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד אליאור אזולאי, בן 35, מרמת גן, בגין עבירות מין, החזקת פרסום תועבה ופגיעה בפרטיות. זאת לאחר, שהנאשם שעבד כמעסה ביצע עבירות מין בקטין שהגיע אליו לעיסוי ואף תיעד את המעשים בטלפון הנייד שלו. במקביל להגשת כתב האישום נגד אזולאי, מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט נטען כי החזקת חומרי תועבה "מעודדת את תעשיית הפדופיליה הממוחשבת".

מעובדות כתב האישום, עולה כי בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, שימש הנאשם כמעסה בספא מוכר. המתלונן, קטין כבן 16, הגיע אל הספא ורכש בין היתר חבילה הכוללת עיסוי. לאור האמור, הנאשם הזמין את הקטין אל חדר הטיפולים לשם קבלת עיסוי, כאשר במהלכו ביצע הנאשם עבירות מין בקטין, תוך שהוא מסריט את הנעשה באמצעות הטלפון הסלולארי שלו וללא ידיעת הקטין.

תיעד מטופלים במהלך עיסוי

בנוסף, במהלך התקופה הרלבנטית תיעד הנאשם במעל ל-100 הזדמנויות שונות מטופלים במהלך עיסויים שערך להם ללא ידיעתם, הן בבתים פרטיים והן בספא. עוד נמצא במכשירו הנייד חומרי תועבה שהכילו קבצים רבים של סרטונים ותמונות המתעדים קטינים וקטינות מדגמנים בעירום מלא וחלקי ומקיימים אקטים מיניים עם בגירים וזה עם זה.

לצד כתב האישום, הגישה הפרקליטות בקשה למעצר הנאשם עד תום ההליכים הפליליים נגדו. בבקשת המעצר ציינו נציגי הפרקליטות, ביחס לחומרי התועבה כי: "ביצוע עבירות של החזקת חומרי תועבה מעודדות את תעשיית הפדופיליה הממוחשבת ברשת שבמסגרתה נאנסים קטינים או נפגעים מינית, לעיתים באכזריות, לצורך ייצור התכנים האמורים…". לנאשם יוחסו עבירות של גרם מעשה סדום, מעשה מגונה, החזקת פרסום תועבה ופגיעה בפרטיות.

______________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות