בגלל ויכוח: ירה על השכנים

כתב אישום הוגש לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד שריף זמירו, 28 מקלנסוואה, וממנו עולה כי בשל ויכוח של אחותו עם השכנים, עשה שימוש באקדחו: "העמיד בסכנה חיי אדם"
אייל חן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד שריף זמירו, 28, מקלנסוואה, בגין עבירות נשק, זאת לאחר שירה לעבר השכנים של אחותו לאחר וויכוח שהתעורר בין הצדדים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצר הנאשם עד תום ההליכים. "פראות וקלות בלתי נסבלת בה בחר המשיב להשתמש בנשק חם, כאשר ירה בנשק חם באזור מגורים על רקע ויכוח מילולי פעוט", כתבו נציגי הפרקליטות לבית המשפט.

על פי כתב האישום, מדובר בשתי משפחות מסוכסכות אשר התעורר ויכוח בחצר בין אחות הנאשם לבין אשת אביו של א.א וחלק מבני המשפחות התקבצו במקום. מיד לאחר מכן, הגיע הנאשם לחצר כשאקדח ותחמושת תואמת בידו, עמד במרחק של מספר מטרים מא.א וירה לעברו, מעל לראשו, מספר כדורים בכוונה להפחידו.

סכנה לציבור

משסבר א.א שיש מעצור בנשק, הוא רץ לעבר הנאשם, אחז בנשק והשניים נאבקו על השליטה באקדח. במהלך המאבק הכה הנאשם את א.א בראשו עם האקדח, נשך את כארם בידו וגרם לו סימן נשיכה ופצע חתך ביד וסימני שפשוף ברגל וביד אך א.א השיג שליטה על הנשק. במהלך המאבק ניסו הנוכחים במקום להפריד בין הנאשם לא.א ובין היתר דודו של הנאשם, הכה בא.א באמצעות מקל, אחז בו מאחור והפילו לארץ. לאחר מכן לקח הנאשם את האקדח בידו ונמלט מהחצר.

במקביל לכתב האישום, המייחס לנאשם עבירות של נשיאת נשק ותחמושת, איומים וירי מנשק חם בנסיבות מחמירות, הוגשה כנגד זמירו גם בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

"עובדות כתב האישום", כך ציינו נציגי הפרקליטות בבקשת המעצר, "מלמדות על פראות וקלות בלתי נסבלת בה בחר המשיב להשתמש בנשק חם, כאשר ירה בנשק חם באזור מגורים על רקע ויכוח מילולי פעוט. מסוכנותו של המשיב נלמדת מהעובדה שהחזיק ברשותו נשק שלא כדין 'לעת פקודה' ועשה בו שימוש שיש בו להעמיד בסיכון חיי אדם".

______________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות