מנכ"לית רשת פתאל: "להקל על היזמים מבחינה בירוקרטית"

במסגרת ועידת הנדל"ן, קראה אביה מגן, העומדת בראש רשת המלונות, לממשלת ישראל לפעול במטרה לייצר כדאיות להקמת בתי מלון חדשים בישראל
מעיין לביא |
עתיד המלונות בוועידת הנדל"ן בדימונה. צילום: יח"צ

"אני קוראת לממשלת ישראל להקל על היזמים מבחינה בירוקרטית, על מנת שתהיה כדאיות לרשתות ישראליות ובינלאומיות להמשיך, להאמין ולהקים בתי מלון בישראל", כך אמרה אביה מגן, מנכ"לית רשת פתאל בוועידת הנדל"ן שנערכה בדימונה אתמול (יום רביעי).

הועידה עסקה בהזדמנויות ובאתגרים בדרך ליצירת מטרופולין חדש בדרום והפגישה בין מקבלי ההחלטות בממשלה לבין יזמי נדל"ן מובילים, מנכ"לי בתי מלון, ראשי השלטון המקומי וראשי רשויות ממשלתיות, כמי שעתידים לסלול יחד את "המסלול הירוק" לבנייה מואצת לפיתוח ויצירת מרכז חדש למדינת ישראל.

בפאנל, "לפתוח לפטופ בבראשית", שעסק בתיירות בנגב שהופכת למנוע צמיחה כלכלי משמעותי, פירטה מגן את טענותיה: ״לדוגמא, רק לפני 3 שנים זכינו במכרז להקמת מלון בים המלח ועד היום לא נעשה דבר. ולא כי אנחנו לא רוצים לבנות. כי מערימים קשיים בלתי נתפסים ולא הגיוניים על יזמים".

החזון: 10 מיליון תיירים

לדבריה, "לא יתכן שבחו"ל לוקח שנתיים לבנות מלון ובישראל, עברו כבר שלוש שנים מאז זכינו במכרז ועדיין לא קיבלנו היתר לעלות על הקרקע".

לאחרונה הכריז שר התיירות כי החזון הוא עד שנת 2030 להגיע לכניסה של עשרה מיליון תיירים למדינת ישראל. על מנת שזה יקרה צריך לבנות 40 אלף חדרי מלון נוספים בשמונה השנים הקרובות. כיום, המצב הוא שבעשור האחרון נבנו פחות מעשרת אלפים חדרים.

"אני קוראת לממשלת ישראל", כך לדברי מגן, "להקל על היזמים כדי שתהיה כדאיות גם לרשתות בינלאומיות להגיע לארץ וגם ליזמים ישראלים להמשיך ולהאמין ולהקים בתי מלון בישראל. לא יתכן שבארץ לוקח כשמונה שנים לבנות מלון בעוד בחו״ל אותו מלון בדיוק יוקם תוך שנתיים. אם לא תהיה הבנה כי הרגולטורים צריכים להקל ולסייע בתהליכים הבירוקרטיים אני לא רואה את זה קורה״.

____________________________________________

עו"ד מיכל אופיר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות