ניסיון החטיפה בכרכור – כתב אישום נגד אלכסנדר מוזגובי

תושב פרדס חנה, כבן 30, נאשם כי ניסה לחטוף נערה באזור מגוריו ונכשל בשל תושייתה. המדינה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
שוד בחנות "סופר יהדות" - אילוסטרציה
אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד אלכסנדר מוזגובוי, 30, מפרדס חנה, בגין ניסיון חטיפה ותקיפה סתם של קטינה באזור מגוריו.

על פי כתב האישום, עולה כי בתחילת החודש בשעות הערב, צעדה הקטינה בגפה באחד מרחובות היישוב כרכור, משהבחין הנאשם בקטינה צועדת ברחוב בגפה, גמלה בלבו החלטה לחטוף אותה.

לאור האמור, כך מתואר בכתב האישום, עצר הנאשם את הרכב בסמוך, יצא מן הרכב וארב לקטינה בקרבת המקום.כעבור זמן קצר, חלפה הקטינה במקום, אז הגיח הנאשם מאחוריה, לפת אותה וניסה לחסום את פיה, על מנת שלא תזעק לעזרה, הקטינה ניסתה להשתחרר מאחיזתו ללא הצלחה.

הנערה ניסתה להימלט

בהמשך לכך, נטען עוד, הנאשם גרר את הקטינה לעבר תא המטען של רכבו בעוד הקטינה זועקת לעזרה ומנסה להיחלץ מאחיזתו, תוך שהיא מתחננת בפני הנאשם שיניח לה ואף מציעה לו את הטלפון הנייד שברשותה, הנאשם לא שעה לתחינתה ולהצעתה של הקטינה.

בשלב מסוים, במהלך המאבק של הקטינה עם הנאשם חלף במקום רכב בנסיעה איטית אז יצר הנאשם מצג שווא ולפיו מבקש לסייע לה ובעוד הקטינה זועקת לעזרה ומנסה להיחלץ מאחיזתו ולהימלט מהמקום. לאחר שהרכב חלף, המשיך הנאשם בתוכניתו. למשמע צעקותיה של הקטינה, התקרבו למקום בני הזוג ג' ומ' אשר צעדו באותה העת ברחוב.

"משהבחין הנאשם", כך נכתב בכתב האישום, "בבני הזוג מתקרבים, הוא שחרר את אחיזתו בקטינה ואמר לה 'תברחי, תברחי', והקטינה נמלטה לעבר בני הזוג". במקביל להגשת כתב האישום נגד מוזגובוי, מבקשת המדינה להורות על הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בפלילים מטען רב עוצמה אותר במסעדת "רטטוי" בדרום

הבוקר (יום א') פורסם כי מטען חבלה רב עוצמה אותר במסעדת "רטטוי" שבמושב אמונים ונוטרל על ידי חבלני המשטרה טרם הפעלתו. לאור הסכנה הממשית והחשש הכבד לשלום הציבור שמגיע מדי יום אל בית העסק, הוחלט במסגרת החקירה לבצע שימוע לבעל העסק ולסגור את המקום בצו מנהלי למשך 15 ימים.

היחידה המרכזית של מרחב לכיש במחוז הדרומי, מנהלת מיום חמישי האחרון חקירה סמויה שהתנהלה עד כה תחת צו איסור פרסום גורף, זאת בעקבות מטען חבלה רב עוצמה, שהוטמן במסעדה הממוקמת במושב בדרום הארץ. המטען שאותר טרם הפעלתו, נוטרל ע"י חבלני המשטרה וממצאיו הועברו להמשך חקירה.

עפ"י מידע שהגיע לידי משטרת ישראל בעת האחרונה, עולה החשד שהרקע לאירוע הנו סכסוך פלילי שהתגלע בין בעל המסעדה לבין גורמים עבריינים, לפי החשד בעקבות קשרים אישיים שניהל.

_______________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות