נעצר חשוד בדקירת נהג אוטובוס – צפו בתיעוד

בעקבות אירוע דקירה במסוף הטייסים בת"א לפני כשבוע, עצרה המשטרה חשוד, תושב העיר בן 21 והגישה נגדו כתב אישום. נהג האוטובוס נפצע באורח בינוני וטופל בביה"ח
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א הגישה כתב אישום נגד תושב העיר, בחשד שדקר נהג אוטובוס ופצע אותו באורח בינוני ללא סיבה מוקדמת. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת המשטרה להורות על הארכת מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים נגדו.

המשטרה פתחה בחקירה בתאריך 13.7 עם קבלת דיווח במוקד המשטרה בדבר ארוע דקירה של נהג אוטובוס בעת שחנה במסוף הטייסים בעיר.

מהחקירה עולה כי החשוד עלה לאוטובוס חונה שהיה ריק מנוסעים, ומבלי סיבה מוקדמת דקר את הנהג בסכין שהייתה ברשותו ונמלט מהמקום. כתוצאה נפצע הנהג באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי.

שוטרים שהוזעקו לאירוע עצרו את החשוד לחקירה. מעצרו של החשוד, תושב ת"א בן 21, הוארך מעת לעת והשבוע הגישה יח' התביעות במחוז ת"א, כתב אישום ובקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים לבית המשפט השלום בת"א.

עוד בפלילים: בן 16 הטמין מטען חבלה שהתפוצץ בידיו

לבית המשפט המחוזי לנוער בחיפה הוגש כתב אישום נגד נער בן 16, תושב ג'דידה מכר בגין עבירות נשק, ניסיון להרוס נכס בחומר נפיץ ואיומים כאשר ניסה הנאשם וחברו להניח מטען חבלה במג'ד אלכרום. באירוע נהרג חברו והנאשם נפצע

מכתב האישום עולה, כי הנאשם וחברו החליטו להניח מטען חבלה מאולתר על חומת בית במג'ד אלכרום.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הנאשם וחברו, כך לפי כתב האישום, נסעו לכיוון ביתו של המתלונן, כשהם עוטים כפפות על ידיהם וחובשים קסדות על ראשם וברשותם מטען חבלה מאולתר הנאשם וחברו הגיעו בנסיעה סמוך לביתו של המתלונן, הנאשם ירד מהקטנוע, הוציא את המטען מתחת לחולצתו, ניגש אל חומת הבית, הניח עליה את המטען והדליק את הפתיל כאשר באותה העת נכחו בבית המתלונן, אשתו ושני ילדיהם הקטינים.

הנאשם עלה על הקטנוע מאחורי חברו והשניים החלו לנסוע במהירות מהמקום. מיד לאחר מכן, המטען התפוצץ וברגי המתכת שנמצאו במטען נהדפו עד למרחק של 14 מ' ממוקד הפיצוץ. במקביל הגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

____________________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות