מסתמן: כתב אישום נגד גבר שדקר את ארוסתו ו-2 שוטרים

לביהמ"ש הוגשה הצהרת תובע בעניינו של תושב באקה אל ג'רביה, 27, על הכוונה להעמידו לדין בעקבות האירוע שהתרחש לפני כשבועיים במהלכו תקף את בת זוגו ואת אנשי כוחות הביטחון שהגיעו לסייע לה
אילוסטרציה envato

דקר את ארוסתו ושני שוטרים שהוזעקו לטפל באירוע: בתום חקירת המשטרה הוגשה היום (יום ג') הצהרת תובע טרם הגשת כתב אישום נגד תושב באקה אל ג'רביה שפצע תושבת קלנסוואה ודקר שני שוטרים.

ראשיתה של החקירה לפני כעשרה ימים, עם קבלת דיווח במוקד 100 של המשטרה אודות אדם שמשתולל עם סכין בבית בעיר באקה אל גרביה. שוטרי תחנת באקה אל ג'רביה שהגיעו למקום, הבחינו בבת זוגו של החשוד, תושבת קלאנסווה בת 25, ועל גופה סימני דקירה כאשר עפ״י גורמי רפואה היא נפצעה באורח בינוני.

במהלך ניסיונם של השוטרים לטפל באירוע ולהשתלט על החשוד, דקר האחרון את השוטרים שנפצעו באורח בינוני וקל כאשר שלושת הפצועים פונו לקבלת טיפול במרכז הרפואי הלל יפה בחדרה.

בתוך כך, עצרו השוטרים את החשוד, תושב באקה אל גרביה בן 27, לחקירה בתחנת המשטרה ובית המשפט האריך את מעצרו מעת לעת, כאמור נגד החשוד הוגשה הצהרת תובע ע"י פרקליטות מחוז חיפה בגין המיוחס לו בטרם הגשת כתב אישום ובקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

עוד בפלילים: תושבת יבנה נאשמת בשוד קשישים

הבוקר (יום ג') פורסם כי רחל אסולין, בת 42 מיבנה, עומדת לדין בבית המשפט המחוזי מרכז, בגין שוד בנסיבות מחמירות. זאת לאחר ששדדה מקשיש את תיקו תוך שימוש באלימות וניסתה לגנוב ארנק של קשישה אחרת. לנאשמת יוחסו עבירות שוד בנסיבות מחמירות, גניבה והפרת הוראה חוקית לאחר שאת השוד ביצעה בתקופה בה נאסר עליה להיכנס לעיר לוד. הפרקליטות מבקשת להורות על מעצרה של אסולין עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה בשל מסוכנותה. "המשיבה נעדרת כל מורא מפני החוק", נכתב בבקשת המעצר.

על פי כתב האישום, לפני מספר ימים הגיע ע.א, קשיש בן 79 לנקודות חלוקת מזון בעיר לוד. באותה העת, הגיעה למקום הנאשמת ודרשה ממנו בצעקות ובצורה מאיימת שייתן לה כסף, משסרב לבקשתה, הכתה אותו הנאשמת בראשו ובגופו באמצעות ידיה וחטפה ממנו את תיקו.

במועד אחר, כך מתואר בכתב האישום, הגיעה ב.ב, 71, לחנות ירקות ופירות אז נטלה הנאשמת את תיקה של ב.ב ונמלטה מהמקום. עת הבחינו עובדי החנות במעשים, החלו לרוץ בעקבותיה, ונטלו מידיה את ארנקה של ב.ב.

_________________________________________________________

עו"ד חאלד סולחי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות