אישום: רצח את ספיר נחום וקבר את גופתה

בן זוגה לשעבר של הצעירה ואבי ילדיה, נאשם כי חטף אותה לאחר שנודע לו כי החלה בהליך משפטי נגדו. הוא נאשם כי הסיע אותה לשביל עפר, סמוך לכפר איבטין, גרם למותה וקבר את גופתה
אייל חן |
ולאא חלאילה, הנאשם ברצח בת זוגו לשעבר ספיר נחום בדיון בביהמ"ש, יוני 2022. צילום: אלון נדב, פלאש 90

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד ולאא חלאילה, 34, תושב עכו המייחס לו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות וחטיפה זאת בגין רציחתה של ספיר נחום ז"ל, בת 23 במותה, אם ילדיו הקטינים. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. הפרקליטות: "רצח מתוכנן ומתוחכם שנעשה בקור רוח ובצורה המצביעה על תעוזה רבה והיעדר מורא".

מכתב האישום עולה כי הנאשם והמנוחה ניהלו מערכת יחסים, במסגרתה נולדו לשניים שני ילדים. מערכת היחסים בין הנאשם למנוחה התאפיינה בחוסר יציבות ומחלוקות, בין היתר, בנוגע לחינוך וגידול הקטינים, ובמהלך חודש מאי 2022 החלה המנוחה לפעול לפתיחה בהליך משפטי נגדו.

רצח בקור רוח

לפני כחודש וחצי, גמלה בליבו של הנאשם החלטה להמית את המנוחה. לאחר שהמנוחה השאירה את הקטינה בגן הילדים והיתה בדרכה לביתה, חלף הנאשם בנסיעה עם רכבו בסמוך לנתיב הליכתה של המנוחה ועצר את רכבו לידה. הנאשם פיתה במרמה את המנוחה להיכנס לרכבו ולנסוע עמו, והשניים נסעו מחוץ לעכו. הנאשם עצר את הרכב בסמוך לשביל עפר המוביל לגבעה הנמצאת מזרחית לכפר איבטין. הנאשם, כשהמנוחה עמו, הגיע אל שטח פתוח, תחום בצמחיה מרובה. הנאשם המית את המנוחה וקבר את גופתה ולאחר מכן עזב את המקום, שב אל רכבו ונסע אל ביתו.

גופתה של המנוחה אותרה לאחר עשרה ימים של חיפושים מאומצים ונרחבים, שנערכו על ידי כוחות משטרה. בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינו נציגי הפרקליטות כי "מדובר ברצח מתוכנן ומתוחכם שנעשה בקור רוח ובצורה המצביעה על תעוזה רבה והיעדר מורא".

________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות