חטף את אחותו ותכנן לרצוח אותה: "היום את מתה"

לביהמ"ש המחוזי בב"ש הוגש כתב האישום נגד הצעיר, 22, המייחס לו ניסיון לפגוע באחותו, ביחד עם אח נוסף, משום שניהל אורח חיים שאינו "הולם את ערכי משפחתם"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט המחוזי בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד צעיר בן 22, תושב הדרום, בגין עבירות של ניסיון רצח, חטיפה לשם רצח, כליאת שווא, איומים ועבירות נוספות כלפי אחותו. זאת לאחר שהוא ואחיו (שעדיין לא נעצר) לקחו את אחותם למערה ואיימו עליה שירצחו אותה וישרפו את גופתה לאחר שניהלה אורח חיים שאינו ש"לא הולם את ערכי משפחתם".

על פי כתב האישום, כשהאחות הגיעה לבית היא נכנסה להתקלח, וכשיצאה הנאשם ואחיו תקפו אותה והפילו אותה ארצה. האח שאינו נאשם אמר לה כי אם תצרח עוד פעם הוא "יהרוג אותה במקום". לאחר מכן השניים הפשיטו אותה והותירו אותה לבושה בתחתוניה בלבד, ואמרו לה "היום את מתה". הם העמיסו ברכב קרשים ומיכל בנזין, קשרו בחבל את ידיה ורגליה, כיסו את גופה בשמיכה והכניסו אותה לתא המטען.

השניים נסעו לכיוון מערה בפזורת עזאזמה, כשהם מורים לה לא לזוז. שני האחים אמרו לה במערה כי ירצחו אותה וישרפו את גופתה, והנאשם שאל אותה כיצד היא רוצה שיהרגו אותה – בהצתה או בסכין. האחות פנתה לנאשם בבכי והתחננה בפניו שלא יהרגו אותה כשהיא בהכרה, והנאשם הסכים לגרום לה לאבד את הכרתה בטרם ישרוף אותה. היא ביקשה מאחיה, בטרם יהרגו אותה, שיאפשרו לה להתפלל, והאח השני נסע לבית להביא עבורה בגדי תפילה. השניים התירו את החבלים שלה ואפשרו לה ללבוש את בגדי התפילה.

התעללות מבית

לאחר מכן הנאשם נסע לבית כדי להביא לאחותו חפיסה של טבליות לשיכוך כאבים, והאח השני ניסה להשקות אותה בבנזין כשביקשה מים. כשחזר הנאשם למערה, הוא נתן לאחותו כ-35 טבליות כדי שתאבד את הכרתה ותמות. היא בלעה את כל הטבליות, אך כשלא איבדה את הכרתה הציע שתחתוך לעצמה את הוורידים ונתן לה סכין שחיטה. לאחר שלא הצליחה, חצה פחית משקה ריקה ונתן לה לחתוך את פרקי ידיה. למרות זאת לא איבדה את הכרתה.

עוד מתואר בכתב האישום כיצד שני האחים ערמו קרשים במערה ושפכו עליהם בנזין, ודרשו מאחותם לשכב על ערימת העצים ושפכו גם עליה בנזין. היא החלה לבכות והתחננה שלא ישרפו אותה בעודה בהכרה. הנאשם הבטיח לה שיסייע לה לאבד את הכרתה בטרם ישרפו אותה, והשקה אותה בבנזין כשהיא בוכה.

בשלב זה, כך לפי כתב האישום, המתלוננת בכתה, והנאשם בכה עמה וחיבק אותה. למזלה של האחות, שלושה אנשים עברו מחוץ למערה והתעמתו עם שני האחים. היא יצאה מהמערה, הבחינה בהם, ברחה ונכנסה לרכבו של אחד מהם תוך שהיא צועקת הם רוצים להרוג אותי, הם רוצים לרצוח אותי. עובר האורח הסיע אותה לביתו, שם סייעו לה והזמינו משטרה.

_____________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות