אישום מזעזע: אנסו את בתם כדי שתבצע הפלה ותקבל כסף מהמדינה

בני זוג מהשפלה נאשמים בעבירות התעללות חמורות בבתה הקטינה של האם. אביה החורג נאשם כי אנס אותה ואילו אמה שיתפה עמו פעולה ואיימה על בתה שלא תספר על המעשים
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד בני זוג מהשפלה בגין אינוס קטינה, מעשה מגונה בקטינה, התעללות, תקיפה ועוד. זאת לאחר שהנאשם אנס את בתה של הנאשמת (בתו החורגת), לא פעם תוך שימוש באלימות, בעוד הנאשמת משתפת פעולה עמו ומאיימת על בתה שלא תספר על המעשים. "פעלו בצוותא חדא תוך שקשרו קשר באופן חסר רחמים ומעורר שאט נפש, שמטרתם להרות את ביתם, קטינה שטרם מלאו לה 14", כתבו נציגי הפרקליטות בבקשה להאריך את מעצרם של השניים עד לתום ההליכים הפליליים נגדם.

מכתב האישום שהוגש עולה כי הנאשם שכנע את הנאשמת לשתף איתו פעולה עת יקיים יחסי מין עם א.א (בתה הקטינה של הנאשמת) במטרה להרותה. על פי התוכנית, לאחר שא.א תהרה ותבצע הפלה, יקבלו בני הזוג סכום כסף מהמדינה שיסייע להם במימון רכישת דירה והוצאות כלכליות נוספות. לשם הוצאתה לפועל של התוכנית ולמרות התנגדותה של א.א, שהייתה רק בת 11, במשך שלוש שנים אנס הנאשם את א.א, בתדירות של פעמיים בשבוע. כאשר בחלק מהמקרים, אף השתמש הנאשם באלימות חמורה כלפיה, הכריח אותה לצפות בסרטונים בהם גבר ואישה מקיימים יחסי מין ועוד.

"מסוכנות גבוהה וחריגה"

הנאשמת שאף לה יוחסה עבירת אונס קטינה, ידעה על האירועים בזמן אמת, שכנעה את א.א לקיים יחסי מין עם הנאשם, עשתה לה בדיקות הריון ומעקב ביוץ. בחלק מהמקרים ישבה הנאשמת בסלון הבית ושמעה את בתה זועקת לעזרה. לעיתים סיפרו הנאשם וא.א לנאשמת על מה שאירע לאחר מעשי האינוס בחלק מהמקרים הראתה א.א לה את הכספים שקיבלה מהנאשם לאחר המעשה ועוד. בנוסף, לנאשמת מיוחסת גם עבירות אלימות ואיומים זאת לאחר שאיימה על א.א ברצח במידה ותספר על מה שאירע.

במקביל הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים, במסגרתה ציינו בפרקליטות: "למקרא עובדות כתב האישום, אנו למדים על מסוכנות גבוהה וחריגה ממעשיהם של המשיבים, שפעלו בצוותא חדא תוך שקשרו קשר באופן חסר רחמים ומעורר שאט נפש, שמטרתם להרות את ביתם, קטינה שטרם מלאו לה 14".

____________________________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות