כתב אישום: "הפכו את אחותם לשפחת מין"

שני אחים, תושבי המרכז בשנות ה-20 לחייהם, נאשמים בביצוע עבירות מין קשות באחותם, מאז הייתה כבת 11. המשטרה: "אחד המקרים המזעזעים בהם נתקלנו"
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש נגד שני אחים, בשנות ה-20 לחייהם, על שבמשך שנים ביצעו עבירות מין קשות באחותם מאז היתה כבת 11. חוקרי מחלק המשפחה בתחנת המשטרה בפתח תקווה שחקרו את התיק צייינו כי מדובר באחד התיקים המזעזעים, כאשר על פי כתב האישום אחד מהם אף ביצע את המעשים מעט לפני חתונתו.

על פי כתב האישום, במשך מספר שנים אחד האחים, מאז ביצע עבירות מין קשות באחותו מאז היתה כבת 13. בתחילה זה החל מצפייה משותפת של השניים בטאבלט בחדרה, ובזמן הזה האח ביצע בה מעשים מגונים ולאחר מכן, עם הזמן הוא החל להגיע לחדרה בלילה, שם נכנס למיטתה.

במהלך התקופה, כך לפי כתב האישום, היה אותו אח אומר לה כי היה רוצה שלא יהיה איש בבית, כדי שיוכל לבצע בה מעשים מגונים באמבטיה, כמו כן אמר לה מה הוא מתכנן "לעשות לה בלילה". אותו אח גם ביצע בה מעשה סדום והיא אמרה לו כי מעשיו מכאיבים ואינם נעימים לה. בחקירה בפני חוקרי המשפחה בתחנת פתח תקווה סיפרה כי המעשים נפסקו כאשר אחיה הכיר לה את חברו וכאשר הוא הגיע לבצע בה את המעשים היא ביקשה ממנו לחדול ממעשיו, מכיוון שיש לה חבר, והוא נרתע וחדל ממעשיו.

"הייתי ילד"

בכתב האישום מצוין, כי גם האח השני, במשך שנים ומאז היתה בת 11, ביצע בה עבירות מין במשך שנים ובתדירות גבוהה ומדי פעם היה מתנצל בפניה על מעשיו ומבטיח שלא יעשה זאת שוב, אולם הוא המשיך, עד אשר עמד להתחתן ואז כאשר ניסה לבצע בה עבירות מין בתגובה אמרה לו כי הוא עומד להינשא בעוד מספר ימים והוא נרתע וחדל ממעשיו.

הנערה עצמה מסרה במשטרת פתח תקווה, גרסה מפורטת וקוהרנטית אודות האירועים הקשים שחוותה לאורך השנים מאחיה וכאשר אדם קרוב לה שמע על כך הוא טען בעדותו במשטרה כי התעמת עם אחד האחים וזה לטענתו אמר לו: ״עשיתי את זה סך הכל עד גיל 21, הייתי עוד ילד". בעימותים שנערכו בין המתלוננת לנאשמים, היא חזרה על גרסתה והטיחה באחיה את מעשיהם בה לאורך השנים והם מצדם הכחישו את המיוחס.

_____________________________________________________

עו"ד אביעד רייפר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות