אישום: ביצע עבירות מין בילדים בבית הכנסת ובביתו

כתב האישום החמור שהוגש נגד אלעד לוינשטין, 42 מפ"ת, מייחס לו 14 אישומים של עבירות מין ב-3 ילדות וב-5 ילדים. הפרקליטות: שימשו לו כלי לסיפוק צרכיו המיניים"
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית משפט מחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד אלעד לוינשטין, בן 42, מפתח תקווה בין היתר בגין עבירות של אינוס קטינה, מעשה מגונה בקטינה ומעשה סדום בקטין, זאת לאחר שביצע עבירות מין בביתו ובבית הכנסת במספר ילדים. לצד כתב האישום החמור שהוגש נגד הנאשם, המונה לא פחות מ-14 אישומים שונים, מבקשת הפרקליטות להותירו במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "המעשים כלפי המתלוננים", נכתב בבקשת המעצר, "אירעו בעת ששהה ביחידות עם הקטינים, בין היתר בבית הכנסת ובבית הקטינים עצמם, מקומות אשר מהווים כמבצרם של הקטינים והלה ניצל את ההזדמנויות הללו בהם שהו לבדם לפגיעה בהם. יודגש כי המשיב הציג מצג שווא בפני הורי הקטינים וגרם להורים ליתן בו אמון מלא. כל אלו מלמדים שהמשיב אינו יכול לשלוט בדחפיו וביצריו וכן אינו חס על המתלוננים אשר הפכו להיות לו כלי לסיפוק צרכיו המיניים".

כתב האישום מגולל מסכת עבירות ארוכה וקשה ומונה ארבעה עשר אישומים המייחסים לנאשם ביצוע עבירות מין חמורות בשלוש מתלוננות וחמישה מתלוננים, כאשר אחד מהמתלוננים היה בן 10 עת הנאשם ביצע בו עבירות מין ומתלוננת אחרת הייתה בת 8 עת החל לבצע בה עבירות מין.

מעשים על פני שנים

המעשים, כך לפי כתב האישום, שבוצעו במשך תקופה ארוכה, בתדירות משתנה בין השנים 2012-2021, בוצעו בביתו, בבית הכנסת בין היתר גם בעזרת הנשים, ברכבו ואף בביתם של חלק מהמתלוננים. הנאשם, אשר במועדים הרלבנטיים לכתב האישום, שימש כגבאי בבית הכנסת "שבת אחים" בפתח תקווה, סיפק לחלק מהמתלוננים, כספים וממתקים ב"תמורה" למעשיו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינה הפרקליטות כי: "משך התקופה הארוכה בה בוצעו המעשים כלפי שלל המתלוננים והמתלוננות; תדירות ביצוע העבירות וחומרתן, אשר בוצעו במשך 10 שנים; והעובדה שהמשיב ניצל את היותם של הקטינים והקטינות זמינים לו על מנת לבצע בהם את זממו תוך שמפתה אותם עם כסף וממתקים".

עוד נכתב בבקשת המעצר, כי "המעשים כלפי המתלוננים אירעו בעת ששהה ביחידות עם הקטינים, בין היתר בבית הכנסת ובבית הקטינים עצמם, מקומות אשר מהווים כמבצרם של הקטינים והלה ניצל את ההזדמנויות הללו בהם שהו לבדם לפגיעה בהם. יודגש כי המשיב הציג מצג שווא בפני הורי הקטינים וגרם להורים ליתן בו אמון מלא. כל אלו מלמדים שהמשיב אינו יכול לשלוט בדחפיו וביצריו וכן אינו חס על המתלוננים אשר הפכו להיות לו כלי לסיפוק צרכיו המיניים".

_________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות