9.5 שנות מאסר על אונס נערה הלוקה באוטיזם

שופטי המחוזי בב"ש גזרו את העונש על איגור אולסיק, תושב העיר, לאחר שהרשיעו אותו באונס קטינה בת 14. בגזר הדין נקבע כי הוא יפצה אותה ב-80 אלף שקלים
דניאל בן חמו |
חשד: הכיר צעירה ברשת וביצע בה עבירות מין
אילוסטרציה

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר עונש של 9.5 שנות מאסר בפועל, על איגור אולסיק שאנס נערה בת 14 הסובלת מאוטיזם. כמו כן השופטים הורו לו לפצות אותה בסך 80 אלף שקלים.

על פי כתב האישום בו הודה אולסיק בחודש אוקטובר האחרון, בשעות הצהריים, הוא הבחין בקטינה צועדת ברחוב, פנה אליה והחל לשוחח עימה בעיקר ברוסית, על אף שהיא אינה דוברת ואינה מבינה את השפה הרוסית. הוא הציע לקטינה לבוא עימו, אמר לה שיש לו אוכל ומים והציע לה לעשן. הקטינה לא הבינה את כל דברי הנאשם וסברה לתומה כי הנאשם זקוק לעזרה, על כן התלוותה אליו וצעדה אחריו לכיוון אליו הוביל אותה לבניין מגוריו, לפני דלת הכניסה לדירה אמרה הקטינה לאולסיק שהיא לא רוצה להיכנס ושהיא רוצה ללכת הביתה, אך הוא אחז בידה, משך אותה והכניסה אל תוך הדירה, נעל את הדלת ולקח את המפתחות.

ניצל את פער הכוחות

בדירה, עישן אולסיק סמים והציע לקטינה לעשן, אך היא סירבה. בהמשך, הוא אחז במותניה של הקטינה, הוליך אותה אל חדר השינה שלו, שם אנס אותה, תוך שהוא מסב לה כאב, זאת כשהוא מתעלם מכך שהיא מבקשת מספר פעמים ללכת לביתה. בשלב כלשהו דחפה הקטינה את אולסיק בכוח מעליה, קמה, לקחה את הסוודר והתיק מהמתלה, רצה אל הדלת וביקשה מהנאשם לפתוח ולאפשר לה ללכת הביתה, אחרת היא תתקשר למשטרה. אולסיק ביקש מהקטינה את מספר הטלפון שלה אך היא סירבה לתת לו. בשלב זה פתח הוא את דלת הדירה, אמר לקטינה שלא תספר לאף אחד על מה שקרה והקטינה יצאה מהדירה.

אולסיק הודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירה של אינוס בנסיבות מחמירות בגזר הדין ציינו השופטים כי אולסיק ניצל את תמימותה של הקטינה, שפגש באופן אקראי ברחוב בצהרי היום והוביל לביתו בעורמה ובמתק שפתיים.

"הנאשם", נכתב בגזר הדין, "גילה חוסר אמפטיה לסבל הנרחב שהוא גורם לקטינה במעשיו תוך התמקדותו בסיפוק יצרו. הנאשם לא שעה לבקשותיה של הקטינה לצאת מביתו ורק לאחר שביצע בקטינה את זממו, כשהקטינה דחפה אותו בכוח מעליה וביקשה ממנו שיפתח את הדלת ויאפשר לה ללכת ואם לא יעשה כן היא תפנה למשטרה, פתח הנאשם את דלת הדירה ואמר לקטינה שלא תספר לאיש על מה שקרה. במהלך כל אחד משלבי האירוע יכול היה הנאשם לסגת מתכניתו ולאפשר לקטינה להמשיך בדרכה אך בחר שלא לעשות כן, תוך שניצל את פער הכוחות והגיל שבינו לבין הקטינה… אין ספק שמעשי הנאשם ילוו את הקטינה ומשפחתה עוד שנים רבות".

________________________________________________________

עו"ד אלון ארז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות