קשר דם? תושב כפר קאסם נאשם כי דקר את דודו וניסה לדרוס אותו

סובחי עמאר, 19, נאשם בניסיון רצח ובחבלה חמורה של דודו, לאחר שדקר אותו 20 פעמים ואף ניסה לפגוע בו במכוניתו. הקורבן נפצע באורח אנוש ובנס ניצלו חייו
גילי סיוון-כהן |
סכין, אילוסטרציה

לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד סובחי עמאר, 19, מכפר קאסם, בגין ניסיון רצח וחבלה חמורה, זאת לאחר שהנאשם דקר את דודו 20 פעם וניסה לדרוס אותו ואף הותיר את הסכין נעוצה בגבו. הפרקליטות מבקשת להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפני כעשרה ימים, שהו הנאשם וע. בביתו של הנאשם בכפר קאסם. באותו מועד, החליט הנאשם לגרום למותו של ע. באמצעות סכין. בהמשך לכך, נטל הנאשם סכין ממטבח הבית וניגש לע. כשהסכין בידו ודקר את ע. באמצעות הסכין דקירות רבות בפלג גופו העליון בכוונה להביא למותו. לבסוף, הותיר הנאשם את הסכין נעוצה בגבו של ע. ויצא מהבית לכיוון רכבה של אימו, שחנה בסמוך.

מיד לאחר מכן, יצא ע. מהבית כשהסכין נעוצה בגבו והנאשם נכנס לרכב של אימו ונסע לעברו של ע. על מנת לדרוס אותו ולהביא למותו. ע. הצליח לחמוק מהרכב והנאשם פגע בחומת אבנים והמשיך בנסיעה. כתוצאה ממעשי הנאשם נגרמו לקורבן כ-20 פצעי דקירה בחזה, בגב ובפלג גופו העליון והוא הגיע לבית החולים ללא סימני חיים ונזקק לטיפול רפואי מציל חיים לרבות ניתוח לכריתת הטחול שניזוק מהפגיעה. ע. נזקק לאשפוז בבית החולים מספר ימים.

"במעשיו המתוארים לעיל ניסה הנאשם שלא כדין להביא למותו של אדם וכן גרם לו חבלה חמורה בנסיבות מחמירות כשהוא נושא נשק קר", נכתב בכתב האישום.

סיבת הרצח? לא הסכים לצרף שותף לפריצה

בשבוע שעבר פורסם כי לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד אילן אברמוב, 20, וחיים וודג, 21, שניהם מנתניה, בגין רצח באדישות. זאת לאחר שהנאשמים ושניים נוספים תקפו את המנוח וגרמו למותו. המדובר היה בסכסוך בעקבות סירוב המתלונן לצרף את אברמוב לפרוץ לדירה. לנאשמים יוחסו עבירות של רצח באדישות בצוותא חדא ושיבוש מהלכי משפט.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה ציינו בפרקליטות כי המשיבים לא בחלו באמצעים, וגרמו למותו של דימטרי ז"ל, בגין ויכוח של מה בכך, כאשר הם בחבורה תוך שימוש באלימות קשה ומגוונת ובנשק קר. מסוכנותם של המשיבים נלמדת ממעשיהם האלימים ומכך שהשתמשו באמצעים אלימים רבים – אבנים, מכות, בעיטות, כלבי תקיפה וסכינים וגם לאחר שהמנוח הוטל מדמם על הכביש, המשיבים לא הרפו ממנו והמשיכו להכותו ולבעוט בו והותירו אותו מתבוסס בדמו ובכך גרמו לתוצאה הקטלנית.

___________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות