סיבת הרצח? לא הסכים לצרף שותף לפריצה

אילן אברמוב וחיים וודג, בני 20 מנתניה, נאשמים כי דקרו למוות את חברם, לאחר שסירב לצרף אחד מהם לעבודת גניבה. הם נאשמים ברצח מתוך אדישות ובשיבוש מהלכי משפט
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום נגד אילן אברמוב, 20, וחיים וודג, 21, שניהם מנתניה, בגין רצח באדישות. זאת לאחר שהנאשמים ושניים נוספים תקפו את המנוח וגרמו למותו. המדובר היה בסכסוך בעקבות סירוב המתלונן לצרף את אברמוב לפרוץ לדירה. לנאשמים יוחסו עבירות של רצח באדישות בצוותא חדא ושיבוש מהלכי משפט.

על פי עובדות כתב האישום אברמוב הציע לשני חברים לפרוץ ביחד לדירה פוטנציאלית בנתניה ולהתחלק בשלל. שני החברים החליטו לפרוץ לדירה בלעדיו, כאשר אברמוב הבחין בכך חתך את צמיגי הרכב איתו הם הגיעו לדירה הפוטנציאלית. כאשר הבחינו השניים בצמיגי הרכב החתוכים, יצרו קשר עם אברמוב, אשר הזמין אותם להתעמת איתו, השניים קראו לחבר נוסף שהגיע לאסוף אותם ברכבו למקום העימות. עת הגיעו למקום פנו לחפש את הנאשם.

אברמוב קרא לחבריו ביניהם גם וודג והם החלו ללכת לכיוון השניים כאשר הם מצוידים בסכינים וכלב תקיפה. השניים שהבחינו בחבורה החלו להימלט לכיוון הרכב אז החלו הנאשמים וחבריהם לרדוף אחריהם וליידות לעברם אבנים. אחד מהשניים הצליח להיכנס לרכב ולהימלט מהמקום בעוד המנוח נותר מחוץ לרכב.

"אלימות קשה ומגוונת"

אז, כך לפי כתב האישום, תפסו הנאשמים וחבריהם את המנוח היכו אותו בחוזקה בראשו באמצעות חפץ קהה ודקרו אותו בעכוזו באמצעות הסכינים. המנוח התמוטט ונפל על הכביש מתבוסס בדמו, אולם הנאשמים והאחרים, עם כלב התקיפה, המשיכו, להכות את המנוח ולבעוט בחוזקה בראשו. כתוצאה מהמתואר לעיל, נגרמו למנוח חבלות ראש קהות, וכן שברים בעצמות הגולגולת ובפנים, חתכים ודקירות. המנוח פונה לבית החולים בלינסון, שם לאחר שלושה ימים נקבע מותו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה ציינו בפרקליטות כי המשיבים לא בחלו באמצעים, וגרמו למותו של דימטרי ז"ל, בגין ויכוח של מה בכך, כאשר הם בחבורה תוך שימוש באלימות קשה ומגוונת ובנשק קר. מסוכנותם של המשיבים נלמדת ממעשיהם האלימים ומכך שהשתמשו באמצעים אלימים רבים – אבנים, מכות, בעיטות, כלבי תקיפה וסכינים וגם לאחר שהמנוח הוטל מדמם על הכביש, המשיבים לא הרפו ממנו והמשיכו להכותו ולבעוט בו והותירו אותו מתבוסס בדמו ובכך גרמו לתוצאה הקטלנית.

___________________________________________________

עורך דין פלילי פאדי אסעד

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות