האורח תבע את המלון: "הגישו ארוחת בוקר בשרית"

עזבו את המלון לאחר יום אחד בלבד. אילוסטרציה shutterstock
עזבו את המלון לאחר יום אחד בלבד. אילוסטרציה shutterstock

משפחה מחיפה תבעה לאחרונה מלון בוטיק מטבריה בו התארחו בחג הפסח הקודם. לטענת התובע הוא הזמין חדר במלון עבור כל המשפחה בעלות של 7,000 ש"ח. לטענתו בדק מול המלון קודם לכן האם המלון מונגש לנכים והאם רמת האוכל טובה ונענה בחיוב.
לפסק הדין המלא לחצו כאן
התובע טען בכתב התביעה כי לא הוסבר לו על ידי המלון כי הוא מוסב בימי החג לטובת שירות למגזר החרדי. טענותיו הם כי לא ניתן שירות מיני בר במלון, הוצעו ארוחות נטולות קטניות ולא מגוונות, לא נמסר להם כי הבריכה תהיה סגורה או שתפעל בהפרדה וכי באחד הימים סיפק המלון ארוחת בוקר בשרית כנהוג במגזר החרדי ולכן בנותיו נותרו רעבות. עוד הוסיף התובע כי באותם ימים היה אחרי ניתוח  עם מוגבלות, ולא היתה במלון נגישות למסעדה. לדבריו מספר לא מבוטל של מדרגות הפריד בין קומת הכניסה לבין מסעדת המלון.
בשל כל אלה נאלצו התובעים לעזוב את המלון לאחר יום אחד בלבד של שהייה, ודרשו לקבל החזר של 5,000 ש"ח אך נענו בשלילה. לטענת הנתבעת נאמר להם בעת ביצוע ההזמנה כי המלון יהיה בעל צביון דתי מאחר שמתארחת קבוצה חרדית גדולה. התובע טען שסגר את ההזמנה דרך חברה אחרת ולא הוסבר לו על העניין.
הרשם הבכיר נדים מורני קבע כי הוא מאמין לתובע כי לא ידע על הצביון הדתי שלובש המלון בימי החג, וכי הנתבעים היו מחויבים לגלות לתובע את העובדה הזו. אי גילוי העובדות, כך לדעת בית המשפט, מהווה חוסר תום לב. בנסיבות אלה קיבל בית המשפט לתביעות קטנות בקריות את התביעה באופן חלקי וחייב את הנתבעת לשלם לתובע סך של 5,012 ש"ח.
 
 

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות