האם המשטרה הצליחה למנוע את החיסול הבא בעולם התחתון?

כתב אישום שהוגש לביהמ"ש באשקלון מפרט כיצד נתפסו 5 תושבי הדרום כשהם מבצעים אימוני ירי ליד הישוב באר גנים. בפרקליטות בטוחים: "נערכו לקראת פעולה עתידית"
נעמה כהן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט השלום באשקלון, הוגש כתב אישום נגד חמישה נאשמים, המייחס להם ביצוע עבירות נשק, ירי מנשק חם ועבירות נוספות, זאת לאחר שביצעו אימוני ירי ברובה קלצ'ניקוב ואקדח. בפרקליטות מעריכים כי מדובר היה באימון לקראת פעולה עתידית.

על פי כתב האישום, הנאשמים בר בטיטו, 25 מאשקלון, אברהם טויזר, 23 מאשדוד, אלכס אדינייב 29 מקרית מלאכי, שגיא מדמון, 37 משדרות ומשה יאדגרו, 23 מאשקלון, נפגשו ביער עזריקם הסמוך לבאר טוביה, כשהם מצוידים באפודי מגן, כפפות, כל אחד לפי חלקו בסכינים ובגז פלפל, והחזיקו שלא כדין ברובה "קלצ'ניקוב" ואקדח עם מחסניות כדורים תואמות. בשלב מסוים, ביצעו הנאשמים בשטח, בצוותא, מספר פעמים ירי. לאחר מכן, החביאו הנאשמים את כלי הנשק בשטח ועזבו את המקום ברכב גנוב עם לוחיות זיהוי מזויפות, כשבטיטו שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה, נוהג ברכב.

פעילות חשודה ליד המושב

הנאשמים נעצרו במסגרת פעילות משטרתית סמוך לאחר מכן, ליד היישוב באר גנים. כלי הנשק בהם החזיקו הנאשמים והמחסניות נתפסו סמוך לאחר מכן, בשטח, כשהם ארוזים וחבויים בתוך צינור בטון באדמה. כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של החזקת נשק ותחמושת, ירי מנשק חם, קבלת רכב גנוב, החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ועוד. בנוסף, מיוחסות לבטיטו, עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא פוליסת ביטוח.

הפרקליטות מבקשת לעצור אתה נאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם. בבקשת המעצר צוין, כי הנאשמים הגיעו לשטח מיוער שם החזיקו שלא כדין בנשק, באביזרים תואמים ובתחמושת, וביצעו ירי בפעילות שנראית כאימון מסוג כזה או אחר, המעלה יסוד סביר לחשש כי הם התכוונו לעשות בכלי הנשק שימוש עתידי, קרוב וממשי לפגיעה בחיי אדם.

________________________________________________________________

עו"ד חאלד סולחי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות