הסיבה לדקירה? טיקטוק

תושב אשקלון, 18, נאשם כי דקר נער במהלך מסיבת יום הולדת בה השתתפו, לאחר שזה ביקש ממנו למחוק סרטון שהעלה לרשת החברתית. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט השלום באשקלון הוגש כתב אישום נגד תושב העיר, צעיר בן 18, אשר תקף קטין באמצעות תער על רקע בקשתו של הקטין למחוק סרטון מהטיקטוק. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלונן השתתפו במסיבת יום הולדת, בה שפך הנאשם על המתלונן דלי מלא במים והמתלונן גילה כי האירוע צולם והנאשם העלה את הסרטון ליישומון הטיקטוק. על רקע בקשתו של המתלונן למחוק את התיעוד, הגיע הנאשם לביתו של המתלונן יחד עם אחרים, כשהוא מצויד בתער ובסכין וחתך את המתלונן מספר פעמים בחזה ובידו.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירה של פציעה בנסיבות מחמירות. הפרקליטות ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין, כי "קיים יסוד סביר לחשש שיסכן את בטחון המתלונן ואת בטחון הציבור".

היכן מבצע עבודות שירות צעיר שתקף קשיש בתחנת דלק?

אתמול (יום ב') פורסם כי צעיר בן 25 מרחובות שהואשם בתקיפת זקן הגורמת חבלה, לאחר שתקף אותו כשבא לתת לו שרות בתחנת דלק, נעצר על ידי המשטרה במרכז יום לקשיש, שם מבצע עבודות שירות מתיק אחר בו הורשע בעבירות סמים. בימים האחרונים הוגש נגד הצעיר כתב אישום ובמקביל מבקשת המדינה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו בשל מסוכנותו וחומרת העבירות המיוחסות לו.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים צוין כי הנאשם אותר במרכז יום לקשיש בנס ציונה, שם הוא מבצע עבודות שירות בגין עבירת סמים בה הורשע.

"משנה חומרה יש לייחס לעובדה כי המשיב תקף את המתלונן – קשיש בן 76 – הותיר בו חבלות על רקע עניין של מה בכך, רק כי התנהלותו לא מצאה חן בעיניו. אם לא די בכך, הרי שהמשיב יכול היה להסתפק בחלק הראשון של האירוע שאירע סמוך למשאבות הדלק, אולם המשיב לא חדל ממעשיו והלך אחרי המתלונן אל חדר המתדלקים, שם הסיג גבול אל החדר ותקף בברוטאליות את המתלונן", נכתב בבקשה למעצר עד תום ההליכים.

___________________________________________________________________

עו"ד דניאל טורמן אזולאי

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות