2 פרשיות אונס – 4 עצורים

המשטרה עצרה היום (יום ד') 4 חשודים, בהם קטין, בחשד שהיו מעורבים בשני מקרים של אונס קטינות, בנות 13 ו-14, בתיעוד המקרים ובהפצת הסרטון ברשת
דניאל בן חמו |
מעצר, ארכיון. צילום: משטרת ישראל

המשטרה עצרה היום (יום ד') ארבעה חשודים ( 3 בגירים וקטין) בחשד למעורבות בשני אירועים של אונס קטינות, תיעוד המעשה והפצת הסרטון.

בעת האחרונה ניהלו במשטרה שתי פרשיות שונות בהן עלה חשד לאונס של קטינות בגילאי 13 ו-14. מעצרם של החשודים המעורבים במעשים מונעת את המשך הפגיעה והסכנה הנובעת מהם כלפי קטינים נוספים.

בפרשיה אחת עצרו הבוקר שוטרי היחידה, שני חשודים, תושבי מרכז הארץ בני 21 ו-17, בחשד שאנסו ילדה בת 13, תיעדו את המעשה והפיצו את הסרטון. תחילתה של הפרשה במסגרת תיק חקירה אחר בו נחשפו חוקרי המשטרה לסרטון מיני בו נראו מספר מעורבים לא מזוהים.

חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר המעורבים וגבו תלונה מהקורבן-אשר חשפה את פרטי האירוע הקשה בפעם הראשונה.

כאמור, היום עצרו החוקרים את שני החשודים, תושבי המרכז ובהתאם לצורכי והתפתחות החקירה, יוחלט על הארכת מעצרם.

פרופילים פיקטיביים באינסטגרם

הפרשייה הנוספת, החלה כאשר אימה של הקורבן, נערה בת 14, פנתה למשטרה וסיפרה כי התוודעה לתכתובות בעלות אופי מיני שניהלה ביתה עם מספר פרופילים באינסטגרם.

החשודים, שהסתתרו מאחורי אותם פרופילים, הנחו את הקטינה-הקורבן, (על אף שהיו מודעים לגילה), לבצע בגופה אקטים מיניים, לצלם את עצמה במהלך המעשים ולשלוח אליהם.

החוקרים עצרו היום שני חשודים, בשנות העשרים לחייהם, בחשד לעבירות של בעילה אסורה בהסכמה, הטרדה מינית ועבירות נוספות. בהתאם לצורכי וההתפתחות בחקירה יוחלט על הארכת מעצרם.

מנכ״ל אריות יהודה נאשם בתקיפה מינית של חניכות לפני צבא

מוקדם יותר היום (יום ד') פורסם כי לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד יוסף אוחיון, 46, תושב העיר, בגין ביצוע עבירות מין ועבירות נוספות בחמש חניכות במסגרת מכינת הכנה לצה"ל בה שימש כמנכ"ל ומדריך תוך ניצול תלותן בו. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על הארכת מעצרו של אוחיון עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם שימש כמנכ"ל ומדריך העמותה "אריות יהודה – העצמה אישית" שמטרתה לקיים חוגי העצמה פיתוח אישי ועידוד גיוס לצה"ל לבני נוער בגילאי כיתות ט'-י"ב. הנאשם הציג פרטיים ביוגרפיים שקריים על מנת להאדיר ולהעצים את דמותו בעיני הנערות והנערים שהדריך אשר ראו בנאשם מושא להערצה, אדם בעל ידע וניסיון רב, מחנך ומדריך קרוב.

הנאשם, כך נטען, גרם לחמש מתלוננות בגילאי 14-18 להתקרב אליו ולהתייעץ עמו בנושאים שונים, אישיים ואינטימיים, בנושאי מיניות ומראה פיזי, כאשר הוא קונה את אמונן. הנאשם טווה סביב כל אחת הנערות מערכת יחסים של תלות בו ותוך ניצול תלות זו פגע בהן מינית. הפגיעות המיניות שביצע הנאשם התרחשו במקומות שונים – במחסן העמותה, בבסיס צבאי נטוש בסמוך לירושלים, ברכבו ועוד.

_________________________________________________

עו"ד ראיס אבו סייף

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות