"קנה גלידה ואז תקף מינית" – כתב אישום חמור נגד יאיר הראש

הראש, תושב ירושלים, 55, נאשם בשני מקרים של פדופיליה שהתרחשו במהלך השנה האחרונה ברחבי הבירה – במקרה אחד סמוך לגן סאקר ובמקרה אחר בסמטאות העיר
אייל חן |
אילוסטרציה envato

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דוד יאיר הראש, תושב העיר כבן 55, בגין ביצוע עבירות מין חמורות בקטינות. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, לפני מספר שבועות, בשעות הערב לקח הנאשם ילדה בת שבע שנים וחצי, רכש עבורה גלידה, צעד איתה לגן סאקר ושם במקום מבודד ביצע בה עבירת מין חמורה, אחר כך חזר עם הילדה לשכונת מגוריה.

כתב האישום נגד הראש מייחס לו מקרה נוסף של פגיעה מינית בקטינה. על פי האישום, לפני כחצי שנה תקף הנאשם נערה בת שלושה עשרה שנים וחצי, בשעת לילה בסמטאות העיר, וביצע בה עבירות מין חמורות עד שהגעת עובר אורח הביאה לבריחתו מהזירה.

הוחמר עונשו של שחר רימוני שהורשע בתקיפה מינית של בת 10

בשבוע שעבר קיבל בית המשפט העליון את ערעור הפרקליטות והחמיר את עונשו של שחר רימוני, שהורשע בתקיפה מינית של ילדה בת 10 בחיפה, מ-17 ל-20 שנות מאסר בפועל. שופטי העליון קיבלו את עמדת המדינה, כי בנסיבות קיצוניות בחומרתן של המקרה, על העונש להתקרב לעונש המקסימום הנקוב בחוק.

בפסק הדין שנוסח מצונזר שלו הותר לפרסום, ציין בית המשפט העליון, כי "מילים מחווירות אל מול חומרת המקרה שלפנינו. עובדות כתב האישום הן מן הקשות שניתן להעלות על הדעת. המשיב תקף ללא רחם קטינה בת 10 במיטתה לאחר שפרץ לביתה".

"הוא", נכתב עוד, "גרם לה לנזקים בגוף ובנפש, ובמעשים מזוויעים אלו שינה את מסלול חייה. דומה שמקרים מסוג זה הם שעמדו לנגד עיני המחוקק עת שקבע את עונשי המקסימום הקבועים בדין".

בית המשפט העליון ציין עוד, כי הנאשם "פגע קשות – נפשית וגופנית, בילדה רכה בשנים, בת 10 בלבד, בעוד היא ישנה בביתה אשר אמור היה להיות מבצרה. לא ניתן להפריז בתחושת האימה והבעתה האוחזת בה בשעת לילה מאוחרת כאשר היא מתעוררת לנוכחות אדם זר, בו נאבקה בכל כוחה על מנת להודפו מעליה. ובהמשך, מתוך פחד עצמה את עיניה ועשתה עצמה כישנה מתוך תקווה כי הלה יניח לה לנפשה ויעזוב את חדרה, ואולם הלה המשיך ללא רחם. הלב יוצא אל הילדה ודומה כי אין מילות נחמה אשר יכולות לבטא באופן ממצה את הרצון לחזקה ולחזק את הוריה בהתמודדותם עם תוצאות הפגיעה בה, אשר לבטח תיתנה את אותותיהן עוד שנים רבות".

_______________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות