תושב ירושלים נאשם בפדופיליה ברשת

אחמד אבו סארה, 20, תושב הבירה, נאשם כי יצר קשר עם ילדים וילדות באתרי הרשת ואף התכתב עימם. על מחשבו מצאו החוקרים 68 סרטי פדופיליה ועשרות תמונות
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד אחמד אבו סארה, 20, תושב ירושלים, בגין ביצוע עבירות מין בקטינים במהלך החודשים האחרונים. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, שהוגש, הנאשם הוריד מרשת הטלגרם עשרות תמונות פדופיליה ו-68 סרטי פדופיליה ובהן קטינות וקטינים בגילאים שונים וכן פעוטות. בפרסומים הללו נראו הקטינים, הקטינות וכן הפעוטות במצבים מיניים. בנוסף, הנאשם התכתב, באמצעות אפליקציית "וואטסאפ", עם קטינה כבת 12.

במסגרת ההתכתבות, כך מפורט בכתב האישום, התפתח קשר בינו לבינה אשר כלל חילופי מילים של אהבה וגעגוע בין השניים. הנאשם היה מודע לגילה של המתלוננת וביקש ממנה כי תשלח לה תמונות וסרטונים אינטימיים שלה וכן של בת דודתה בת השנה. בהמשך נפגש הנאשם עם המתלוננת וביצע בה מעשים מגונים.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים, גרם מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים, מעשה מגונה באדם שלא בהסכמתו, באמצעות אחר, גרם מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל שש עשרה שלא בהסכמתה ושימוש בקטין לעשיית פרסום תועבה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הבייביסיטר נאשם בפגיעה מינית בילדות עליהן שמר

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד תום כספי, בן 36, המייחס לו עבירות מין שביצע במשך כחמישה חודשים בשלוש אחיות קטינות בגילים צעירים מאוד.

על פי כתב האישום בשתיים מהקטינות ביצע הנאשם עבירות אינוס במספר הזדמנויות, ובשלושתן ביצע עבירות רבות של מעשים מגונים חמורים. כמו כן, צילם הנאשם את הקטינות בעת ביצוע העבירות בהן, ושמר את התמונות שבהן תיעד את מעשיו.

"הנאשם", כך נכתב בכתב האישום, "ביצע את העבירות המיוחסות לו במספר רב של הזדמנויות ובתדירות של מספר פעמים בשבוע, בעת שהשגיח לבדו על הקטינות. הנאשם הורה לשתיים מהקטינות שלא לספר לאיש על מעשיו, אחרת לא יוכל עוד להיפגש איתן".

לאחר שמעשיו של הנאשם נחשפו והגיעו לידיעת אמן של הקטינות, שפנתה אל הנאשם והוכיחה אותו על מעשיו, ובטרם נעצר, מחק הנאשם את סרטוני הוידאו שצילם בטלפון הנייד שלו, המתעדים את הקטינות בערום ותוך ביצוע עבירות מין בהן, בכוונה למנוע את השימוש בהם כראיה.

_________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות