תקיפה מינית במקום שיעורים בהלכות צניעות

תושב מודיעין עלית, 73, שלימד תורה בביתו, נאשם כי לפני מספר שנים ביצע עבירות מין ב-3 נערים במהלך השיעורים. הפרקליטות: "הוא טען שזה חלק מהלכות הצניעות"
נעמה כהן |
המנוחה ביקשה שיהיה שיעור תורה כל ערב. אילוסטרציה shutterstock
אילוסטרציה shutterstock

כתב אישום חמור הוגש נגד תושב מודיעין עלית, בן 73, שבמהלך שיעורי תורה בביתו, בדבר הלכות צניעות, ביצע עבירות מין ותקף מספר נערים, היום בשנות ה-20 לחייהם. בעוד כחודש יתקיים בבית המשפט דיון בעניינו.

המעשים עצמם בוצעו לפני במשך מספר שנים, כאשר שלושת הנערים שהיו אז בגילאי 13, 14 ו-17, למדו אצל הנאשם שיעורי במסגרת שיעורי הצניעות, ביצע הנאשם בהם מעשים מגונים, זאת ללא הסכמתם החופשית, ולעיתים תוך מצג שווא שהמעשים הם חלק משיעורי הצניעות.

באחד המקרים, כך על פי כתב האישום, במהלך שיעורי הצניעות, נעל הנאשם את דלת החדר בו שהה ביחד עם הנער בן ה-13, והוא הורה לו להוריד את מכנסיו ותחתוניו, הביט באיבר מינו וביצע בו מעשה מגונה. במהלך התקופה הזו הציע הנאשם לנער גם להתקלח בביתו תוך שהוא משכנע אותו לעשות כן באומרו, כי הרבה בחורים מתקלחים בביתו וכי יש לו סבונים עם ריח טוב, אך הנער סירב. באחד משעורי הצניעות הנער סיפר לנאשם שהוא התחצף לאביו וזה בתגובה השכיב אותו בכוח על ברכיו, הוריד את מכנסיו ותחתוניו והכה אותו בישבנו תוך שהוא תופס את ידיו מאחורי גבו בכח.

ביקש להפשיל מכנסיים

במקרה אחר, לפני כתשע שנים, הגיע נער ללמוד אצל הנאשם ובמהלך הלימודים הנאשם הורה לו להפשיל את מכנסיו ולענג את עצמו והכל באמתלה כי המעשים הם חלק משיעורי הצניעות. במפגש הראשון בין הנאשם לנער הוא אמר לו ש"אני מרגיש שיש לך בעיה של צניעות" והורה לנער להוריד את מכנסיו והוא יראה לו מה הבעיה שלו. כאשר הנער תהה מדוע עליו להתפשט אמר לו הנאשם: ״אל תדאג לכל הצעירים יש את הבעיה הזאת ואני מטפל בזה, אתה לא צריך לדאוג״.

לפי האישום, הנאשם ביצע בנער מעשה מגונה ולאחר שהנער לבש את בגדיו על מנת לעזוב את ביתו של הנאשם, נשק הנאשם בלחיו והורה לו כי לא יספר על כך לאיש. בהמשך, נטען עוד, הנאשם הורה לנער להתפשט ולשכב על המיטה. אז היכרה אותו בישבנו על מנת להגיע לפורקן מיני.

עוד מתואר בכתב האישום, כי במהלך התקופה ועל מנת לשכנע את הנער להגיע לביתו, אמר הנאשם לנער כי בכל ביקור הוא יצבור נקודות, אותן הוא יוכל להמיר למתנות. באחת הפעמים נתן הנאשם לו שעון במתנה.

________________________________________________________

עו"ד מור עטיה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות