אישום: נהג בשכרות וגרם למותה של נוסעת ברכב

אדגר מזרחי, 27 מאופקים, נאשמים בהמתה בקלות דעת של אורטל לין בתאונה, סמוך לצומת גילת לפני כשבועיים. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים
אייל חן |
נהיגה במהירות מופרזת - ייצוג משפטי משרד עו"ד רוני ברוש
envato

לבית המשפט המחוזי בב"ש הוגש כתב אישום נגד אדגר מזרחי, בן 27 מאופקים, בגין המתה בקלות דעת של אורטל לין כהן ז"ל בתאונת דרכים קטלנית. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים. "עברו התעבורתי של הנאשם מצביע על כך כי מדובר בעבריין תנועה רצדיביסט, אשר העונשים הקודמים שהוטלו עליו לא הרתיעו אותו, והוא שב ואחז בהגה, למרות היותו שיכור, תוך שהוא מסכן בצורה ממשית את ציבור המשתמשים בדרך", כתבו נציגי הפרקליטות בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים בשעות הלילה, נהג הנאשם בהיותו שיכור, בכביש 25 מהיציאה מבאר שבע לכיוון צומת גילת, ביצע עקיפה מסוכנת, סטה ימינה מנתיב נסיעתו ופגע בעוצמה רבה עם רכבו ברכב בו נסעה המנוחה. כתוצאה מהתאונה, המנוחה שישבה במושב האחורי מצאה את מותה המידי, נהגת הרכב ונוסעת נוספת נחבלו קשה ופונו לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. הנאשם נהג ברכבו, כאשר לצידו נוסעת, זאת למרות שרשיון הרכב שלו פקע למעלה משנה עובר לתאונה ומבלי שהייתה ברשותו פוליסת ביטוח תקפה.

עבר תעבורתי עשיר

תוך פרק זמן קצר לאחר שהנאשם פונה לבית החולים בעקבות מעורבותו בתאונה, הוא עזב את בית-החולים בטרם השלים את כל הבדיקות ונסע לביתו באופקים, כאשר בדרך נתקל במחסום משטרתי, אשר הוקם באזור התאונה, אך לא עשה מאומה כדי לעדכן את השוטרים על מיקומו. הנאשם המשיך בנסיעה במונית עד לביתו, לאחר מכן עזב את ביתו ולא ענה לשיחות טלפון של שוטרים, אשר ביקשו לזמנו לחקירה.

כתב האישום ייחס לנאשם ביצוע עבירות של המתה בקלות דעת, חבלה חמורה, נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רשיון תקף ונהיגה ללא פוליסת ביטוח תקפה. יחד עם כתב האישום, הגישה הפרקליטות כאמור בקשה למעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, בה צוין כי הנאשם גרם למותה של המנוחה ולחבלה חמורה של נוסעת אחרת ברכב.

"נשים תמימות", כך נכתב בבקשת המדינה, "אשר בסך הכל ביקשו להגיע בשלום למחוז חפצן… עברו התעבורתי של הנאשם מצביע על כך כי מדובר בעבריין תנועה רצדיביסט, אשר העונשים הקודמים שהוטלו עליו לא הרתיעו אותו, והוא שב ואחז בהגה, למרות היותו שיכור, תוך שהוא מסכן בצורה ממשית את ציבור המשתמשים בדרך".

_____________________________________________________

[gravityform id="2" title="true" description="true"]

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות