בגלל סכסוך: ירי לעבר פיצרייה הומה בילדים

לביהמ"ש המחוזי בי-ם הוגש כתב אישום נגד ליאל ששון, בן 22 תושב העיר, על שימוש בנשק חם לעבר בית עסק בגלל סכסוך עם בעליו. המדינה: "סכנה לביטחון הציבור"
אייל חן |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש בסוף השבוע כתב אישום נגד ליאל ששון, צעיר בן 22, תושב ירושלים, וזאת לאחר שירה בנשק לכיוון פיצרייה אשר בבעלות שניים עמם הוא מסוכסך. במקביל להגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את ששון במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. "נגד המשיב קמה עילת מעצר של מסוכנות לביטחונו של אדם ולביטחון הציבור ובנוסף, קמה נגדו עילת מעצר של הימלטות מאימת הדין", כתבו נציגי המדינה לבית המשפט.

על פי כתב האישום, לפני כשבועיים הגיע הנאשם, המסוכסך עם המתלוננים, למרכז המסחרי בו נמצאת הפיצרייה אשר בבעלותם. בעוד הנאשם נושא עליו אקדח, עמד מול הפיצרייה וירה כדור אחד לעבר החלון וזאת על מנת לאיים על המתלוננים. בזמן הירי שהו במרכז המסחרי בעלי חנויות ועוברי אורח, ביניהם ילדים. מיד לאחר הירי נמלט הנאשם מן המקום, חזר לביתו החליף בגדים וברח למפעל באזור תעשייה והתחבא שם. בזמן ששהה במפעל הזמין סמים באמצעות אפליקציית "טלגראס".

סכנה לציבור

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של החזקת נשק, נשיאת נשק, ירי באזור מגורים, איומים והחזקת סמים שלא לצריכה עצמית. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטים נגדו, כאשר ציינו שם כי למרות גילו הצעיר הינו בעל עבר פלילי עשיר הכולל 9 הרשעות קודמות בעבירות אלימות שונות, בגין הרשעות אלו ריצה הנאשם עונש כולל של 3 שנות מאסר אחרי שצירף חמישה תיקים והוא סיים לרצות עונש זה לפני כשנתיים ותלוי ועומד נגדו מאסר מותנה בר הפעלה של 6 חודשים.

"נגד המשיב קמה עילת מעצר של מסוכנות לביטחונו של אדם ולביטחון הציבור ובנוסף, קמה נגדו עילת מעצר של הימלטות מאימת הדין כעולה מנסיבות כתב האישום בעוד שהנאשם נמלט מהמקום היה במחבוא ונתפס יום למחרת על ידי המשטרה", נכתב בבקשת המדינה להאריך את מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

_________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות