הבילוי הסתיים בדקירות – 2 בני 15 נפצעו בינוני

בתום חקירת משטרה, הודיעה המדינה כי בכוונתה להעמיד לדין 3 קטינים בחשד שדקרו ופצעו באורח בינוני את הנערים בתום בילוי במועדון בהרצליה, בדרכם חזרה הביתה
דניאל בן חמו |
אילוסטרציה envato

בתום חקירת המשטרה הוגשה הצהרת תובע נגד שלושה קטינים תושבי נתניה בחשד לדקירה ופציעה של שני קטינים אחרים באורח בינוני בתוך אוטובוס בזמן חזרתם מבילוי. בתחילת השבוע יוגש נגד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

לפני כשבוע וחצי התקבל דיווח במחלק הנוער של תחנת נתניה אודות שני קטינים, נערים בגילאי ,15 שנפצעו באורח בינוני לאחר שנדקרו ע"י קטינים אחרים. מהחקירה עלה כי הקטינים בילו במועדון לנוער בהרצליה, שם התגלע ריב בינם לבין קטין אחר על רקע בריונות.

הנער דיווח לאחיו על הריב במועדון והאחרון ביחד עם שניים2 מחבריו חיכה לאוטובוס ההסעה שהחזיר את הקטינים מהבילוי סמוך לתחנה המרכזית בעיר. שם, תקפו 3 החשודים (תושבי העיר בגילאי 16-17) את שני הנערים, תוך שהם דוקרים, פוצעים אותם באורח בינוני ומאיימים על חייהם.

מיד עם קבלת הדיווח בוצעו פעולות חקירה, בעקבותיהן עצרו השוטרים שניים מהחשודים וחשוד שלישי נעצר לפני מספר ימים. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, במקביל צוות החקירה אסף ראיות מפלילות כנגד החשודים. בערב החג הוגשה בבית משפט השלום בפתח תקווה הצהרת תובע נגד שלושת החשודים בגין המיוחס להם.

איפה הבושה? גנב קלנועית מאישה נכה

איפה הבושה? המשטרה עצרה גבר, תושב השטחים בן 34, בחשד כי גנב קלנועית של אישה נכה בתל אביב. החשוד אותר, החזיר את הקלנועית הגנובה, שהושבה על ידי השוטרים לבעליה. מעשה הגניבה תועד מצלמות האבטחה הממוקמות ברחוב בו מתגוררת הנכה.

המשטרה פתחה לפני כשבוע בחקירה עם קבלת תלונה מאישה נכה, בת 34, המתגוררת ברחוב קהילת ורשה בת"א, בגין גניבת הקלנועית המשמשת אותה בחיי היומיום שלה. המתלוננת מסרה כי קיבלה את הקלנועית, בשווי אלפי שקלים, מארגון "יד שרה".

חוקרי תחנת ת"א צפון פתחו מיד בחקירה ומצפייה במצלמות אבטחה ברחוב בו מתגוררת המתלוננת, הם הבחינו בחשוד לוקח את הקלנועית שחנתה ברחוב סמוך לביתה, מעמיס אותה על רכבו ונוסע מהמקום.

לפני מספר ימים הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את החשוד, בן 34 תושב שטחים ובעל אישורים ובסיום חקירתו, החשוד החזיר את הקלנועית, שהושבה ע"י השוטרים למתלוננת.

____________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות