אנס בת 15 ונידון ל-16 שנות מאסר; השופטים: "סדיזם לשמו"

שופטי המחוזי מרכז קבעו כי הנאשם, אלון אשטמקר, גם יפצה את הנערה ב-100 אלף שקלים: "שוב ושוב חילל את גופה, נפשה ופרטיותה באכזריות אין קץ"
אייל חן |
אילוסטרציה envato

הרכב שופטי בית המשפט המחוזי בת"א, בראשות רענן בן יוסף, גזרו 16 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצויים בגובה 100 אלף על אלון אשטמקר שהורשע על פי הודאתו באונס של קטינה." שוב ושוב חילל הנאשם את גופה, נפשה ופרטיותה של המתלוננת משל הייתה בובת משחק לביצוע מעשיו השפלים והזוועתיים ומימוש יצרים אפלים ביותר מאלה שבן אנוש יכול להעלות על דעתו ולדמיין. שמונה מעשים בסדר חומרה עולה ומצמרר. החל בנשיקה ו… והמשך בסדרת מעשי אינוס ההולכים ומחמירים …. אכזריות אין קץ, סדיזם לשמו", כתבו השופטים בגזר הדין.

מכתב האישום המתוקן בו הודה הנאשם עולה כי במהלך שנת 2015, הקטינה, כבת 15, נהגה להגיע עם קרוב משפחה ,קטין גם הוא, לנקות את ביתו של הנאשם, שהיה בקשרי ידידות עם משפחתה. באחת הפעמים בה הגיעו לדירתו, הזמין הנאשם את השניים לצפות בסרט פורנוגרפי ואף סיפק להם משקאות אלכוהוליים. במהלך הצפייה בסרט, ביצע הנאשם מעשה מגונה בקטינה, שלא בהסכמתה.

"סדיזם לשמו"

בשלב מסוים, כך לפי כתב האישום, הוביל הנאשם את הקטינה לחדר השינה, בעוד קרוב משפחתה נותר לצפות בסרט. אז, ביצע הנאשם בקטינה מעשי אינוס, תוך שימוש בכח וגרימת חבלות, בעוד הקטינה מתחננת בפניו ומבקשת שיעזוב אותה.

בגזר הדין קבע בית המשפט כי פגיעה מינית בקטין היא "פגיעה בעלת השלכות רבות במישורי חיים שונים על עולמו בהווה ובעתיד של הקטין".

"מקום בו מדובר בקטינים", כתבו עוד השופטים, "גדל עד מאוד כובד משקלם של ערכים חברתיים אלו אליהם נוסף ערך הגנה על קטינים והצורך לשמור עליהם מפני ניצול ופגיעה".

לפי גזר הדין, הנאשם הורשע בביצוע מעשה אינוס אחד, אך תיאור העובדות מלמד על אירוע רב פרטים של מעשי אונס ומעשים מגונים חוזרים ונשנים. "שוב ושוב חילל הנאשם את גופה, נפשה ופרטיותה של המתלוננת משל הייתה בובת משחק לביצוע מעשיו השפלים והזוועתיים ומימוש יצרים אפלים ביותר מאלה שבן אנוש יכול להעלות על דעתו ולדמיין. שמונה מעשים בסדר חומרה עולה ומצמרר. החל בנשיקה ו… והמשך בסדרת מעשי אינוס ההולכים ומחמירים …. אכזריות אין קץ, סדיזם לשמו", כתבו השופטים.

______________________________________________________

לצפייה ודירוג כבוד השופט רענן בן יוסף

_____________________________________________________

עורך דין פלילי מור ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות