המלצר נאשם: "טיפס לדירה שמעל המסעדה ואנס"

אחמד אגברייה, בן 45 מאום אל פאחם, שעבר כמלצר במסעדה ביפו, נאשם בביצוע עבירות מין חמורות באישה שהתגוררה בקומה העליונה של הבניין: "חשבתי שהוא יהרוג אותי"
דנה לווינסקי |
מלצר

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד אחמד אגברייה, תושב אום אל פאחם, בן 45, מלצר מיפו שאנס וביצע בה מעשה סדום באישה בעיר ולאחר מכן אף גנב לה כסף מהארנק. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים. בחקירתה במשטרה העידה הדיירת על רגעי הפחד שעברו עליה: "אני חשבתי שהוא יאנוס אותי ואחר כך יהרוג אותי. הבנתי שאני צריכה לברוח אחרת הוא יחנוק אותי, יהרוג אותי".

על פי כתב האישום, אישה כבת 50, התגוררה לבדה בדירה ביפו ובינה לבין הנאשם, אחמד אגברייה, בן 45 שעבד כמלצר במסעדה מתחת לביתה היתה היכרות שטחית ביותר. לפני כשבוע, בשעת לילה מאוחרת, התפרץ הנאשם לדירת המתלוננת באופן שבו טיפס על שולחן עץ של המסעדה שהיה במקום מתחת לדירתה, משם עבר לחומת אבן וממנה נכנס למרפסת חדר השינה, כאשר דלת המרפסת והתריס החשמלי היו פתוחים במקצת והוא השתחל מתחת לתריס החשמלי.

אותה עת ישנה המתלוננת במיטתה, כשהיא לבושה בפיג׳מה בלבד, ללא בגדים תחתונים, ומכוסה בשמיכה. לאחר זמן מה, ניגש הנאשם אל מיטתה של המתלוננת וליטף את כף רגלה עד שזו התעוררה, ושאלה ׳מי זה, מי זה׳. הנאשם סימן למתלוננת להיות בשקט, ונכנס למיטתה ושם לאחר שהסיר את השמיכה והפשיל את בגדיה, הניח את ידו על צווארה של המתלוננת והחל לחנוק אותה, הוריד את בגדיו וביצע בה מעשה סדום, לאחר מכן אנס אותה ובמהלך האונס, הכה הנאשם את המתלוננת וכן לסירוגין אחז בצווארה בחוזקה בידו הימנית, ואף לחץ על פניה באמצעות אגרופו.

"הבנתי שאני צריכה לברוח"

המתלוננת אשר הייתה אחוזת אימה וחששה לחייה, אמרה לנאשם כי היא צריכה ללכת לשירותים. הנאשם אפשר לה לעשות כן, או אז נמלטה המתלוננת מן הדירה, נעלה את דלת הכניסה לדירה והזעיקה את השכן ובשלב זה, נותר הנאשם בדירה גנב מתוך תיקה של המתלוננת סך 150 שקלים וכאשר שבה המתלוננת עם השכן לדירה מצאו את הנאשם במקום והם הזעיקו את המשטרה לדירה ואז הדף הנאשם את השכן וברח מהדירה.

בחקירתה במשטרה סיפרה על האימה שחשה המתלוננת בעת שישנה לבטח במיטתה, כאשר לפתע העיר אותה הנאשם והשתמש בה ככלי לסיפוק צרכיו המיניים. המתלוננת תיארה באופן אותנטי את שחשה במהלך האירוע. "אני חשבתי", כך אמרה לחוקרים, "שהוא יאנוס אותי ואחר כך יהרוג אותי. הבנתי שאני צריכה לברוח אחרת הוא יחנוק אותי, יהרוג אותי". בנוסף, במהלך חקירותיה עמדה המתלוננת על פחדה הממשי מצד הנאשם ומשפחתו וכי היא חשה חשש אמיתי כי תיפגע.


שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות