ישראלי מבוקש בהונגריה: חשוד שקיים יחסי מין עם בת 15

הפרקליטות עתרה לביהמ"ש המחוזי בי-ם בדרישה להכריז על יוסף מטולה כבר הסגרה להונגריה, שם הוא צפוי לעמוד לדין על עבירה של ניצול ילדים לזנות
אייל חן |
הונאה מטוס הסגרה

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגשה עתירה במסגרתה מתבקש להכריז על יוסף מטולה, אזרח ישראל והונגריה, בר הסגרה להונגריה בגין ניצול קטינה לזנות. זאת לאחר שמטולה צרך, שירותי מין מנערה כבת 15 תמורת תשלום כספי. האירועים התרחשו בשטח מוסד מעצר לקטינים בו שהתה הנערה. על פי בקשת ההסגרה, מבוקש המשיב בהונגריה כדי להעמידו שם לדין בגין ביצוע עבירת ניצול ילדים לזנות. זאת, כך לפי החשד, לאחר שיצר קשר עם נערה בת 15 השוהה כחוסה בבית מעצר לקטינים וקיים עמה יחסי מין תמורת תשלום בשתי הזדמנויות בתחומי המוסד.

מבקשת ההסגרה וצו המעצר המצורף אליה, עלה כי במהלך שנת 2014, יצר מטולה, באמצעות הפייסבוק, קשר עם נערה כבת 15, בהמשך, בשני מועדים שונים במהלך השנים 2014- 2015, הגיע לבית המעצר לקטינים שבבודפשט, הונגריה בו שהתה במעצר, במטרה לקיים עמה יחסי מין טלאים תמורת תשלום. בשני המקרים, המשיב קיים יחסי מין עם הקטינה בחצר המוסד, תמורת יחסי המין שילם המשיב לקטינה סכומי כסף שונים.

מין תמורת תשלום

בחודש מרץ 2015, הגישה הנהלת המוסד לקטינים תלונה בגין המעשים, במחלקת החקירות להגנת ילדים ונוער במשטרת בודפשט. משטרת הונגריה חקרה את התלונה והחלה בפעולות לאיתור מטולה, שהוגדר בתלונה כמי שאינו מוכר למוסד. לאחר שהובררה זהותו, אותר מטולה בישראל, אז פעלו רשויות הונגריה להסגרתו ולפני כשלוש שנים, הוצא נגדו צו המעצר.

לבקשת ההסגרה ולחומר המשלים לבקשת ההסגרה, צורפו הודעותיה המפורטות של הנערה. מההודעות עלה כי מטולה, ידע כי היא שוהה כחוסה בבית מעצר לקטינים, וקיים עמה יחסי מין תמורת תשלום בשתי הזדמנויות, בתחומי המוסד.

בנוסף, כך לפי הבקשה, המשיב ביקש את עזרתה באיתור נערות נוספות מבין חברותיה "ילדות", כהגדרתו בפניה, שעמן יוכל לקיים יחסי מין בתשלום. כמו-כן, צורפה עדותו של חוקר המשטרה בבית המשפט, המפרטת את השתלשלות החקירה בתיק וסוקרת את החומר שנאסף, וכן צורפו הודעות נוספות שנגבו מעדים.


עו"ד ניר יסלוביץ

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות