תושב לוד נאשם בתקיפת פרמדיק במיון קורונה

נאוריי פריאנטי, 21, נאשם כי הגיע לביה"ח אסף הרופא ביחד עם אמו ואחיותיו, ובשל ההמתנה הארוכה במקום החל לצעוק על איש הצוות הרפואי ובהמשך היכה אותו
דניאל בן חמו |
היכה עובד ניקיון: אילוסטרציה של אגרוף
אילוסטרציה

לבית המשפט השלום ברמלה הוגש כתב אישום נגד נאוריי פריאנטי, 21, תושב לוד, בגין תקיפת עובד ציבור הגורמת לחבלה ממשית, לאחר שתקף פרמדיק במיון הקורונה בבי"ח אסף הרופא. כתב האישום מייחס לפריאנטי עבירות של תקיפת עובד ציבור ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

מכתב האישום עלה כי באוקטובר האחרון הגיע הנאשם ביחד עם אמו ואחיותיו הקטינות למיון קורונה בבית החולים אסף הרופא. בזמן שהמתינו במיון, התלוננו הנאשם ואמו בקול רם על זמן ההמתנה הממושך ובתגובה לכך, ניגש אליהם אח שעובד במקום והסביר כי קיים עומס רב במחלקה וכי רופא ייגש אליהם בהקדם.

לאחר מספר דקות, כך לפי כתב האישום, יצא הנאשם מחדר ההמתנה והחל לצעוק ולקלל. אז, ניגש אליו פרמדיק שעבד במקום ודרש ממנו להפסיק לצעוק. בין השניים החלו חילופי דברים, ובשלב מסוים היכה הנאשם בראשו של הפרמדיק. כתוצאה מכך, נפל הפרמדיק שאף פונה לקבלת טיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשם עבירות של תקיפת עובד ציבור ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

אישום: גנב בדיקות אנטיגן בשווי חצי מיליון שקל

עוד בפלילים: אתמול (יום ג') פורסם כי לבית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד מיגהאד אמטריאת, 26, תושב כסייפה, בגין גניבת 101 ארגזים של בדיקות אנטיגן לגילוי נגיף קורונה בשווי של מעל חצי מיליון שקל. על פי האישום, אמטריאת, ששימש כנהג בחברה העוסקת בהפצה ובשינוע של מוצרים, ניצל את תפקידו כדי לקבל במרמה את הבדיקות המהירות, אותן העביר לאחרים לצורך מכירתן.

על פי כתב האישום, הנאשם עבד כנהג רכב מסחרי בחברה העוסקת בהפצה ושינוע של מוצרים, ביניהם בדיקות אנטיגן לצורך גילוי מהיר של נגיף הקורונה. לפני כחודשיים בשעות הבוקר, הגיע הנאשם למרכז הלוגיסטי בשהם, שם העמיס 101 ארגזים של בדיקות אנטיגן בשווי של מעל חצי מיליון שקלים ויצא לנסיעתו לצורך שינוע הבדיקות לארבע נקודות שהוקצו לו מראש באזור ירושלים, כשהוא מצויד בתעודות משלוח עליהם צריך לחתום מקבל הבדיקות .

הנאשם, בכוונה לגנוב את הבדיקות, זייף את תעודות המשלוח בכך שחתם במקום מקבל הבדיקות והעביר תצלומים של ארבע תעודות המשלוח החתומות לקבוצת הוואטסאפ הנקראת "חלוקת אנטיגן" בה עליו לדווח שהבדיקות נמסרו ליעדן. "זאת", נכתב בכתב האישום, "בשעה שבפועל לא סיפק את הבדיקות ליעדן אלא גנב אותן ומסר אותן לאחרים באזור הדרום".

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של גניבה בידי עובד, זיוף מסמך ועוד.

_______________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות