בגלל סכסוך: דרס עם רכבו את יריבו

בנימין צימרמן, 29 מירושלים, נאשם בביהמ"ש המחוזי בעיר כי לאחר שדרס את הקורבן היכה אותו באלה בראשו ובפניו ובעט בבטנו. הפרקליטות מבקשת להותירו במעצר עד תום ההליכים נגדו
רונן לוי |
קנס בלבד על מהירות מופרזת - אילוסטרציה

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד בנימין צימרמן (29), תושב הבירה, בגין דריסה ותקיפה של אדם עמו היה מסוכסך. לצד כתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את הנאשם במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם והמתלונן היו מסוכסכים ביניהם סביב סוגיה כספית ולכן הקשר ביניהם נותק. לפני כשבוע המתלונן ראה את הנאשם והחל לקלל אותו. אז התפתחה בין השניים קטטה, במהלכה היכה המתלונן את הנאשם בפניו.

באותו הלילה, כך מפורט בכתב האישום, שלח הנאשם למתלונן ולבת זוגו הודעות קוליות מאיימות והמתלונן בתגובה הזמין את הנאשם להתעמת עמו. אז הגיע הנאשם לרחוב בו מתגורר המתלונן, האיץ את הנסיעה לעברו ודרס אותו עם רכבו. בהמשך יצא הנאשם מרכבו והחל להכות את המתלונן, בין היתר באמצעות אלה, בראשו ובפניו ובעט בבטנו. לאחר מכן נמלט הנאשם מהמקום, מבלי להזעיק עזרה או לדווח על כך למשטרה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם המתלונן נזקק לטיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של איומים, חבלה בכוונה מחמירה, הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה ללא רישיון רכב תקף ושיבוש הליכי משפט.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

הנהג לא פתח את דלתות האוטובוס – ונורה

עוד בפלילים: אתמול (יום ב') פורסם כי לבית משפט השלום בירושלים, הוגש כתב אישום נגד שמעון אלעזר ברטון (22), לאחר שירה באקדח אוויר לעבר נהג אוטובוס בירושלים לפני כחודש וחצי. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפת עובד ציבור, איומים, חבלה במזיד לרכב, התנהגות פסולה במקום ציבורי ושיבוש מהלכי משפט. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום הנאשם וחבריו נסעו באוטובוס של חברת אגד לכיוון בנייני האומה בירושלים. כאשר עצר האוטובוס באחת מתחנות העצירה, ירד ממנו אחד מחבריו של הנאשם, דלתות האוטובוס נסגרו והאוטובוס המשיך בנסיעה וזאת למרות קריאותיו של הנאשם לעצור את האוטובוס ולפתוח את הדלתות.

כעבור מספר שניות, נעצר האוטובוס בכביש בשל רמזור אדום, הנאשם ניצל את ההזדמנות, פתח בכוח את הדלתות האחוריות של האוטובוס, וירד ממנו למדרכה. אז מתוך כעס על נהג האוטובוס שלא פתח את דלתות האוטובוס, הוציא הנאשם את אקדח האוויר שהיה ברשותו, רץ במהירות לקדמת האוטובוס כשהוא אוחז באקדח, נעמד בסמוך לדלת הקדמית של האוטובוס, וירה כדור מתכת לעבר נהג האוטובוס. דלתות האוטובוס התנפצו והנאשם המשיך וירה לפחות עוד 2 כדורים לעבר נהג האוטובוס ממרחק של כ-2 מטרים בלבד.

כתוצאה ממעשיו, התנפצו הזכוכיות של הדלתות הקדמיות של האוטובוס ועפו לכל כבר, נהג האוטובוס נפצע בפניו ובגופו ונגרמה בהלה רבה לכל נוסעי האוטובוס. בהמשך, רץ הנאשם מהמקום לכיוון תחנת הרכבת הקלה בגבעת התחמושת, החליף את מעילו עם אדם אחר והעביר לו את האקדח על מנת שיסתיר אותו.

__________________________________________________

עו״ד פלילי ניר ליסטר

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות