שוטר מג"ב נאשם בסחר בסמים

ע"פ כתב האישום שהגישה מח"ש לביהמ"ש, השוטר, נתנאל גלאי, בן 20 מקרית מלאכי, נתפס כשבמכוניתו חצי קילו קנאביס שיועדו ללקוחותיו לאחר שרכשו את הסם בטלגרם
רונן לוי |
גראס
ארכיון.

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד שוטר מג"ב נתנאל גלאי, 20, וחיים דסטה, 22, תושבי קרית מלאכי, וזאת בגין סחר והחזקה של כחצי קילו סמים. לצד כתב האישום מבקשת המדינה להאריך את מעצרם של השניים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום שהוגש, לפני כשבוע נסעו הנאשמים מקרית מלאכי לכיוון אזור צפון הארץ כאשר ברכבם השכור החזיקו כחצי קילו קנאביס עבור מכירתם לקונים שרכשו אותם באמצעות שימוש באפליקציית ה"טלגרם".

במהלך הנסיעה, כך נטען באישום, יצר אחד הנאשמים קשר טלפוני עם הרוכשים שהמתינו למשלוח הסמים וזאת לצורך תיאום מועד ומיקום המכירה. הנאשמים הגיעו לרוכשים שהתגוררו, בין היתר, בחיפה, כרמיאל וחצור הגלילית, ומכרו להם את הקנאביס במשקלים ובסכומי כסף שונים.

בקשה להארכת מעצר

בכניסה לקרית שמונה עצר כוח משטרתי את הנאשמים בעקבות מידע שהתקבל על המצאות סמים מסוכנים ברכב, אחד הנאשמים הזדהה בפני הכוח המשטרתי באמצעות תעודת שוטר.

כתב האישום מייחס לנאשמים ביצוע עבירות של סחר בסם מסוכן, ניסיון לסחר בסם מסוכן והחזקת סם מסוכן שלא לצריכה עצמית.

המחלקה לחקירות שוטרים מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

שוטר מג״ב הורשע בביצוע עבירות מין בשוטרות

אתמול (יום ב') פורסם כי בית משפט השלום בירושלים הרשיע את טל גרגיר, שוטר מג"ב לשעבר, בביצוע עבירות מין בשוטרות שחלקן היו כפופות לו.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי המחלקה לחקירות שוטרים, במסגרת תפקידו הטריד הנאשם שוטרות מג"ב בשירות חובה, בין היתר, פנה אליהן, במספר הזדמנויות, בהצעות והתבטאויות בעלות אופי מיני. באירוע נוסף, ביצע מעשה מגונה באחת מהשוטרות שהייתה כפופה לו ללא הסכמתה ובאירוע אחר קיים קשר מיני עם שוטרת שהייתה כפופה לו.

במענה לכתב האישום הכחיש הנאשם את ביצוע העבירות, ובבית המשפט נוהלו הוכחות. לאחר שמיעת הראיות, הרשיע בית משפט את הנאשם בביצוע עבירות של הפרת אמונים, הטרדה מינית ומעשה מגונה.

בהכרעת הדין קבע בית המשפט, בין היתר, כי "מצאתי שהמעשה שעשה הנאשם פגע בתקינות התפקוד של משטרת ישראל בבסיס מאוים ורגיש בשטחים; ופגע באמון הציבור במשטרה. עוד מצאתי שהוכח פן מחמיר נוסף במעשה אשר מתבטא בחשיפת השוטרים, החיילים, והציבור לסכנת חיים״.

____________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות