תיעוד: פרצו לדוכני תכשיטים וגנבו סחורה במיליוני שקלים

תושב יבנה, 33, נאשם כי היה מעורב בסדרת התפרצויות, שאירעו בדצמבר האחרון בבת ים, במהלכן נגנבו כספות מבתי העסק שהכילו תכשיטים מזהב ומיהלומים
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה Envato

כתב אישום הוגש היום (יום ג') נגד תושב יבנה בן 33 בגין מעורבותו בגניבת כספות שהכילו תכשיטי זהב ויהלומים בשווי מיליוני שקלים במהלך חודש דצמבר בבת ים.

בחודש דצמבר 2021 פתחה המשטרה בחקירה עם קבלת דיווח על פריצה לדוכני תכשיטים בעסק וגניבת מספר כספות אשר הכילו תכשיטים מזהב ויהלומים בשווי של יותר מ 3 מיליון שקלים. מפרטי החקירה עולה כי במהלך הלילה הקודם לתלונה פרצו מספר חשודים את דלת יציאת החירום ונכנסו לעסק שבתוכו היו דוכני התכשיטים, פרצו לארונות שבתוכם היו הכספות ועקרו אותן. אחר הכניסו את הכספות למזוודות ויצאו החוצה. המקרה התגלה רק עם פתיחת העסק.

כוחות המשטרה שהגיעו לזירה החלו בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים ויזואליים ופורנזיים אשר הובילו בהמשך לזיהויו של חשוד במעשה, תושב יבנה בן 33. החשוד נעצר בשבוע שעבר ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בתל אביב. והיום, עם סיומה של החקירה נגדו, הגישה חטיבת התביעות של משטרת ישראל במחוז ת"א כתב אישום ובקשה להארכת מעצרו.

התביעה המשטרתית הגישה הצהרת תובע נגד שישה בני משפחת ג'רושי בחשד לעבירות תקיפה חמורה. בימים הקרובים תגיש נגדם המשטרה כתב אישום ובקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

חשד: בני משפחת ג'רושי תקפו איש נדל"ן בר"ג

עוד בפלילים: היחידה המרכזית של משטרת ישראל במחוז המרכז ניהלה בשבועיים האחרונים חקירה מואצת, במסגרתה עצרה שישה מבני משפחת ג'רושי, בחשד למעורבות בעבירות תקיפה בנסיבות מחמירות, התפרצות דירה, איומים וגרימת חבלה, כלפי איש נדל"ן ובניו במרכז הארץ.

ראשיתה של הפרשיה בראשית החודש, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר חשד לאירוע קטטה בדירה בבניין בר"ג, הכולל שמיעת צרחות, שבירת רהיטים, לצד מנוסה של מספר אנשים מהמקום.

החקירה הועברה לחקירה של ימ"ר מרכז אשר אספה ממצאים שונים, לרבות תיעודיים, שהביאו לחשיפת המעורבים ובתום איסוף הראיות הנדרשות בלשי היחידה עצרו את החשודים כעבור מספר ימים, כאשר מעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט, בהתאם לצורכי החקירה.

בתום החקירה ובהתאם לממצאיה, הגישה אתמול יחידת התביעות של משטרת ישראל במחוז המרכז הצהרת תובע נגד השישה, כאשר בימים הקרובים תגיד נגדם המשטרה כתב אישום ובקשה להמשך מעצרם עד תום ההליכים.

____________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות