מורה נהיגה נאשם: ביצע בתלמידתו מעשים מגונים

יעקב (קובי) רובינגר, 62 מירושלים, נאשם כי במהלך השיעורים ביצע בצעירה בת 18 עבירות מין ללא הסכמתה. הפרקליטות: "ביצע את המעשים לשם סיפוק מיני"
אייל חן |
המורה לנהיגה דרש נשיקה ואיים: "אם תגלי לא תקבלי רישיון"
רכבים ללימוד נהיגה, צילום: פלאש 90

לבית משפט השלום בירושלים הוגש כתב אישום נגד יעקב (קובי) רובינגר, בן 62, מורה נהיגה תושב ירושלים, בגין ביצוע עבירות מין בתלמידתו בת ה-18, מספר פעמים במהלך שיעורי הנהיגה וזאת ללא הסכמתה. "במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם מעשים מגונים בא' שלא בהסכמתה, לשם גירוי או סיפוק מיני", נכתב בכתב האישום.

על פי כתב האישום, במסגרת שיעורי הנהיגה נהגה א' על רכב לימוד הנהיגה, כאשר הנאשם יושב לצידה במושב הנוסע. בחודש אוגוסט האחרון, במהלך שיעור נהיגה, הניח הנאשם את ידו על רגלה של א', מעל חצאיתה, ללא הסכמתה. מאוחר יותר, באותו היום, כתבה א' לנאשם ביישומון הווטסאפ כי יפסיק במעשיו וציינה בפניו כי שומרת נגיעה והדבר אינו נעים לה והנאשם בתגובה כתב לה כי מבטיח שהדבר לא יקרה יותר. למחרת, ביקש הנאשם מא' למחוק את הודעות הווטסאפ והיא עשתה כן.

התלמידה עזבה את שיעורי הנהיגה

עוד פורט בכתב האישום, כי כשבוע לאחר מכן, במועד שאינו ידוע במדויק למאשימה, במהלך שיעור נהיגה, ועל אף בקשתה של א' לאחר השיעור הקודם שלא יגע ברגליה, הניח הנאשם את ידו על רגלה של א', מעל חצאיתה, ללא הסכמתה. הנאשם הניח את ידו כאמור במהלך רוב שיעור הנהיגה. כעבור זמן מה במסגרת שיעור נהיגה נוסף, בעת שא' נהגה ברכב, הניח הנאשם את ידו על רגלה מעל חצאיתה וזאת ללא הסכמתה.

הנאשם, כך תואר בכתב האישום, ליטף את ירכה במשך מספר דקות. בשלב מסוים, הזיז הנאשם את ידו לכיוון החלק הפנימי של הירך והניח את ידו על איבר מינה למשך כדקה. א' בתגובה ביקשה מהנאשם שיפסיק וכי הדבר אינו נעים לה. בתגובה, הזיז הנאשם את ידו, שתק ולא הגיב.

כתוצאה ממעשיו, עזבה א' את שיעורי הנהיגה אצל הנאשם. "במעשיו המתוארים לעיל עשה הנאשם מעשים מגונים בא' שלא בהסכמתה, לשם גירוי או סיפוק מיני", נכתב בכתב האישום.

________________________________________________________________

עו"ד פלילי אליז קסנטיני

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות