שוטר נאשם: תקף נער ואיים עליו בטייזר

במח"ש טוענים כי סאמר חמיד, סייר במטרה, תקף את הקטין, בן 17, תייג את צילומי מצלמת הגוף כלא רלוונטים כדי שהמעשה כלפי הנער לא ייחשף
אייל חן |
עו"ד יוני ג'ורנו
שוטר, ארכיון.

המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד סאמר חמיד, סייר במשטרה, זאת לאחר שתקף נער בן 17 ושלף לעברו טייזר שלא לצורך.

על פי כתב האישום, לפני כשנה וחצי רשם הנאשם דוח תנועה למתלונן בן 17 שנכנס לרחוב עם אופניו החשמליים נגד כיוון התנועה. המתלונן התקרב לשוחח עם הנאשם, אז תפס אותו הנאשם, גרר אותו מצווארו ודחף אותו בשתי ידיו כנגד חזהו. בעוד המתלונן מנסה להתגונן, הנאשם הכה אותו באגרופים לאזור פניו. המתלונן נפל ארצה ואמר לנאשם "מה עשיתי לך?".

למקום הגיעו עוברי אורח אשר עזרו למתלונן ובה בעת הנאשם התרחק. המתלונן התקרב לכיוונו של הנאשם, וביקש להבין מדוע תקף אותו. בתגובה, הנאשם שלף שלא לצורך את אקדח הטייזר שלו, כיוון אותו לכיוון המתלונן והזהירו שלא להתקרב אליו. בהגיעו לתחנה, פרק הנאשם את סרטוני מצלמת הגוף של שוטרת שעבדה עימו, ותייג אותם כ"לא רלוונטיים", כל זאת על מנת שתקיפתו את הקטין לא תיחשף.

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפת קטין הגורמת חבלה ממשית ושיבוש מהלכי משפט.

9 חשודים בהלבנת הון נעצרו בצפון הארץ

במסגרת פעילות מסלול בטוח והמאבק בפשיעה כלכלית בחברה הערבית נעצרו הבוקר (יום ד') 9 חשודים בחשד לביצוע עבירות של הלבנת הון, קבלת דבר במרמה ועבירות מס בהיקף של מאות מיליוני שקלים. במהלך היום יובאו העצורים לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

במהלך החודשים האחרונים נוהלה חקירה סמויה ומורכבת של המפלג לאכיפה כלכלית בלהב 433, ביחד עם פקיד שומה חקירות חיפה והצפון ומע"מ חקירות חיפה והצפון ברשות המיסים, בנוגע לעבירות פליליות שבוצעו ע"י גורמים עבריינים באמצעות רשת חברות שנמצאות בחזקתם ועוסקות בתחום ניהול פרויקטים, עבודות עפר, הובלות ועוד.

עוד עלה כי חלק מהחשודים ניהלו מערך הלוואות מאורגן ושיטתי בסכומים של מיליוני שקלים, תוך גביית הכספים באלימות וסחיטה באיומים כלפי הקורבנות על רקע חובות כספיים לכאורה.

בנוסף, מחומרי החקירה שהצטברו, החשוד העיקרי שנעצר ביצע לכאורה עבירות אלימות והיה מעורב באירועי ירי במסגרת שפיכות דמים בין גורמים בעולם העברייני בחברה הערבית.

הבוקר עם המעבר לחקירה גלויה פשטו למעלה מ-250 שוטרים מלהב 433, שוטרי מרחב אשר ממחוז חוף, כוחות יס"מ ומג"ב, רשות המיסים ויחידת החילוט באפוטרופוס הכללי על בתיהם של החשודים בירכא, ג'וליס, כסרא סמיע, ג'דיידה מכר, טורעאן, וביצעו עשרות חיפושים במהלכם נתפס 12 כלי רכב, 90 אלף שקלים במזומן מסמכים וחשבוניות. בתום החיפושים הועברו לחקירה 9 עצורים ו-3 מעוכבים נוספים.

_________________________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות