נסגר התיק נגד חשוד שהיכה למוות אדם שירה בו

לפני כחודש הצליח בני טוחטייב, 26 מנתניה, להשתלט על נשקו של אילן זכרוב שביקש לחסלו על רקע סכסוך. במהלך המאבק נפצע זכרוב ונהרג. הפרקליטות: "הגנה עצמית"
דניאל בן חמו |
יריות ירי נשק אקדח יורים שודד
אילוסטרציה envato

לפני כחודש הצליח בני טוחטייב, תושב נתניה בן 26, להשתלט על אקדחו של אילן זכרוב שהגיע לחסלו והיכה אותו בראשו באמצעות האקדח. זכרוב נפצע קשה ובהמשך נפטר וטוחטייב נחשד בהריגתו. כעת, הפרקליטות הודיעה כי סגרה את התיק נגד טוחטייב בשל הגנה עצמית. במקביל הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד אחיו של ההרוג – ארנסט זכרוב, בן 37 מחדרה, בגין נשיאה והובלת נשק, שיבוש מהלכי משפט והדחה בחקירה.

על פי כתב האישום, אילן זכרוב היה מצוי בסכסוך עם בני טוחטייב ועל רקע זה החליט להביא למותו. בהמשך לכך, נסעו ארנסט ואחיו אילן ז"ל מביתם בחדרה וברכב החזיקו אקדח ומחסנית טעונה בכדורים וכאשר יצא טוחטייב מבית משפחתו, אילן יצא מהרכב כאשר הוא נושא עליו את האקדח, התקרב לטוחטייב וירה לעבר פלג גופו העליון מספר יריות מטווח קצר. למרות הפציעה טוחטייב לא ויתר ובין השניים התפתח מאבק, עד שבשלב מסוים לקח טוחטייב את האקדח לידיו, והיכה באמצעותו את אילן מספר פעמים בראשו.

כתב אישום נגד האח

אילן זכרוב הצליח בשארית כוחותיו להימלט לרכב שם המתין לו אחיו ארנסט שפינה אותו לבית החולים. במקביל, פונה טוחטייב מהמקום באמצעות ניידת מד"א. כתוצאה מהאמור, נגרמו לטוחטייב פצעי ירי והוא נותח ואושפז בבית החולים. אילן זכרוב נפטר כמה ימים לאחר התקרית כתוצאה מן החבלות שספג.

בטרם פטירתו של אילן ז"ל ובעודו מאושפז בבית החולים ומשפחתו לצידו, שלח הנאשם הודעה לבת זוגו של אילן, ובה הורה לה להשמיד את כרטיס הסים בטלפון הנייד שברשותה, וזאת על מנת למנוע או להכשיל את חקירת האירוע. כמו כן, שעה שבת זוגו של אילן ואביו זומנו לחקירה משטרתית, הורה להם הנאשם לומר כי אינם יודעים דבר על נסיבות האירוע שהוביל לפטירתו של אילן ז"ל ולפציעתו של טוחטייב. כאמור בפרקליטות החליטו לסגור את התיק נגד טוחטייב, זאת בשל הגנה עצמית.

________________________________________________

עו"ד אמיר ברכה

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות