אישום: נתן טרמפ ותקף מינית

בנדיתו עבד רבה, 46 מירושלים, נאשם כי לפני כחודשיים הסיע צעירה פלסטינית למקום עבודתה במרכז הארץ, ובמהלך הנסיעה הכה אותה, ביצע בה עבירות מין ואיים שיהרוג אותה אם תספר
גילי סיוון-כהן |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש כתב אישום נגד בנדיתו עבד רבה, בן 46, תושב העיר, בגין ביצוע עבירות מין ותקיפה של צעירה פלסטינית לפני כחודשיים. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

על פי כתב האישום, לפני כחודשיים, במסגרת עבודתו כקבלן כוח אדם, הכניס הנאשם לישראל צעירה פלסטינית והסיע אותה אל מקום עבודה במרכז הארץ, זאת כשהוא ללא רישיון נהיגה. במהלך הנסיעה חזרה אל ביתה סטה ממסלול הנסיעה למקום מבודד שם ביצע בה עבירות מין שלא בהסכמתה, איים עליה כי אם תתלונן הוא ישלח מישהו שיהרוג אותה וכן תקף אותה, הכה אותה בראשה באמצעות חפץ וזרק אותה מן הרכב. מספר ימים לאחר מכן, הוא ניסה להימלט מכוחות משטרה שזיהו אותו אך נתפס לאחר מכן.

"מסוכנות רבה וקיצונית"

כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשה סדום, אינוס, מעשים מגונים, ניסיון להשמיד ראיה, איומים, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, הסעה שלא כדין, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ברכב שעליו נמסרה הודעת אי שימוש, שיבוש מהלכי משפט, מעשי פזיזות ורשלנות והפרעה לשוטר בשעת מילוי תפקידו.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב, בין היתר, כי "התנהלות הנאשם, חומרת העבירות, ריבוי המעשים, ועברו הפלילי של המשיב כמפורט לעיל, מעידים על מסוכנותו הרבה והקיצונית ועל העובדה שהנאשם אינו בוחל בשום אמצעי כדי להתחמק מהליכים שיפוטיים וכדי למלט עצמו מאימת הדין. הסיכון הנשקף מהמשיב התממש, למרבה הצער, פעם אחר פעם. כל האמור לעיל, מבסס את המסקנה, כי אין תחליף ראוי למעצר המשיב עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו".

סכנה ברשת: "חשף את איבר מינו בפני קטינים"

מוקדם יותר היום (יום א') פורסם כי לבית המשפט המחוזי בירושלים, הוגש בסוף השבוע, כתב אישום נגד נתנאל אסרף, בן 33, תושב ירושלים בגין ביצוע עבירות מין בקטינים באמצעות אפליקציות שונות, בין השאר חשף את איבר מינו בשיחות על מנת שישפילו וילעגו לו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

על פי כתב האישום, הנאשם החזיק בחשבונות באפליקציות שונות אשר נועדו להעברת מסרים ופתח פרופילים שונים בשמות בדויים אליהם העלה תמונות פרופיל לא שלו. במהלך תקופה ארוכה הנאשם נכנס למאות שיחות שהתקיימו באותן אפליקציות ונהג לחשוף את איבר מינו, בעיקר בפני קטינים. במקביל הנאשם נהג ליצור קשר עם אחרים באמצעות קללות בעלות אופי מיני, וזאת במטרה שהצד השני לשיחה ישפילו וילעג לאיבר מינו. כאשר קיבל הנאשם תגובה, נהג להתסיס את השיח בקללות התייחסויות מיניות על מנת שהמתלוננים יביאו להשפלתו ולביזיונו וכן לגירויו וסיפוקו המיני.

במקרים בהם ניסיונותיו של הנאשם לא צלחו, או במקרים בהם היה נחסם ע"י המתלוננים שלא הגיבו לקללות ולהשפלות, נהג הנאשם "להעניש" את המתלוננים בדרך של שינוי שם ותמונת הפרופיל שלו, לתמונת המתלוננים, וזאת לעיתים לצד פרסום אמירה מינית מבזה ביחס למתלוננים אלה.

קבוצת אימפקט מחבקת נפגעות ונפגעי עבירה. אם נפלת קורבן לאלימות מינית, אתם לא לבד, אפשר לפנות אל: קווי החירום לנפגעות תקיפה מינית 1202, ולנפגעי תקיפה מינית 1203

__________________________________________________________

עו"ד אסף גל

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות