סייעות מגן בשרון נאשמות בתקיפת פעוטות: "זרקו על המזרון"

תושבת כפ"ס,42, ותושבת קיבוץ אורטל,31, עומדות לדין על פגיעה בילדים בהן טיפלו במהלך עבודתן בפעוטון "הבית של גרי" בהרצליה: "כיסו פניהם ודרכו עליהם"
רונן לוי |
הפגנה נגד התעללות בפעוטות. ארכיון. צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

לבית משפט השלום בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד סייעת גן בת 42 מכפר סבא וסייעת נוספת, בת 31 מקיבוץ אורטל, בגין תקיפה של שישה פעוטות עליהם היו אחראיות במסגרת תפקידן בפעוטון בהרצליה. בין היתר, נטען בכתב האישום כי כיסו את פניהם של הילדים כך שהתקשו לישון, הטיחו את ראשם במזרון, הפילו אותם ודרכו עליהם. כתב האישום מייחס להם פגיעה בחסרי ישע. לצד הגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות לאסור על השתיים לעבוד עם ילדים וזאת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתב האישום, שכלל 8 אישומים, הנאשמות עבדו כסייעות בפעוטון "הבית של גרי". במהלך מאי 2019 תקפו הנאשמות שישה פעוטות בגילאים שנה וחודשיים ועד שנה ועשרה חודשים. בין היתר, במהלך השכבות הצהרים הרימו הנאשמות את הפעוטות בצורה כוחנית הטיחו אותם לעבר המזרון לעיתים תוך כיסוי פניהם והכבדה על נשימתם.

בנוסף, כך נטען עוד בכתב האישום, הנאשמות "נהגו לגרור פעוטות לאורך החדר או להרים פעוטות ישנים ולהשליכם למזרון, להצמיד את הפעוטות בחוזקה למזרון, כאשר באחת הפעמים גרוסמן אף הניחה את רגלה על אחד הפעוט על מנת שלא יזוז מהמזרון". במקרים אחרים השמיטה אחת הנאשמות פעוטות אל משטח ההחתלה באופן שראשם פגע במשטח ועוד.

במקביל להגשת כתב האישום הוגשה בקשה לאסור על הנאשמות לעבוד בעבודה עם קטינים וחסרי ישע, עד לתום ההליכים המשפטיים.

עוד בפלילים: תושב יו"ש נאשם במעשים מגונים בבת 13

לבית המשפט המחוזי בתל אביב, הוגש כתב אישום נגד פאיז שרקאוי, בן 59, מיהודה ושומרון, בגין מעשה מגונה. זאת לאחר, שפגע בקטינה כבת 13 המתגוררת בבניין בו עבד בשיפוצים. כתב אישום שהוגש נגד שרקאוי מייחס לו עבירה של מעשה מגונה בנסיבות מחמירות (בקטינה שטרם מלאו לה שש עשרה שלא בהסכמתה החופשית) ועבירה של שהייה שלא כדין בישראל, לאחר שבניגוד להיתר השהייה שלו לן בבניין בו עבד בשיפוצים. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים נגדו.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינו בפרקליטות: "נוכח העובדה כי ביצע עבירות מין חמורות בקטינה כבת שלוש עשרה, בשני מועדים שונים, הכוללות נגיעות בגופה, לרבות באברי גוף אינטימיים, וחרף התנגדות הקטינה. המשיב ביצע את המעשים המתוארים בתוך ביתה של הקטינה, תוך שהוא מנצל את העובדה כי במקום לא מצוי מבוגר, ותוך ניצול גישתו לדירה מתוקף עבודתו והאמון שניתן בו".

__________________________________________________

עו"ד בן מעוז

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות