בשביל בקבוק אלכוהול: שדדו ודקרו מוכר מכולת

שני נערים, תושבי י-ם, נאשמים בביצוע השוד לפני כשבוע בבירה, במהלכו נדקר המוכר ברגלו ונזקק לטיפול רפואי. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים
רונן לוי |
אילוסטרציה envato

לבית המשפט המחוזי בירושלים הגישה הפרקליטות כתבי אישום נגד שני נערים, תושבי ירושלים, אשר ביצעו שוד במהלכו נדקר מוכר מכולת לפני כשבוע בעיר. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרם של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

על פי כתבי האישום, אחד הנאשמים נכנס למכולת, לקח מהמדפים 2 בקבוקי משקה אלכוהולי ויצא במהירות מבלי ששילם על בקבוקי השתייה. בהמשך, הוא לקח מחברו, הנאשם הנוסף, סכין ומאחד אחר כפפות ונכנס למכולת, כשהוא מסווה את פניו ואוחז בסכין. אז, פנה הנאשם למוכר ודרש ממנו למסור לו את הכסף מהקופה.

המוכר סבר תחילה שהוא מתלוצץ איתו, אך הנאשם דקר אותו ברגלו, לקח מהקופה כסף בסך 1,130 שקלים ויצא מהמכולת. הנאשם מסר לחברו הנאשם השני את הסכין וסיפר לו כי דקר באמצעותה. זמן קצר לאחר מכן הוא אף שרף את הכפפות וזרק אותן לפח אשפה, כמו גם את בגדיו ומכשיר הנייד שלו.

ניסו לשבש חקירה

בהמשך, כך מתואר בכתב האישום, הערב עדכן אותו חברו הנאשם השני כי הוא מתצפת על האזור, וכן כתב לו להחביא את הבגדים במחסן ולשמור על זכות השתיקה. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים נגרם למוכר פצע דקירה עמוק והוא נזקק לטיפול רפואי.

כתבי האישום ייחסו לנאשמים, כל אחד על פי חלקו, ביצוע עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, שוד בנסיבות מחמירות, שיבוש מהלכי משפט, החזקת סכין שלא כדין והפרת הוראה חוקית.

שדדו קשישה בדירתה ברמלה: "אם תצעקי נהרוג אותך"

לבית המשפט המחוזי מרכז הוגש כתב אישום כנגד משה וייצמן, 51, מלוד, וסימון אוחיון, 60 מרמלה, בגין שוד מזוין בחבורה, התפרצות (נסיבות מחמירות) ותקיפת זקן, זאת לאחר שפרצו לביתה של קשישה בעיר רמלה ושדדו אותה באמצעות נשק קר ואיומים תוך שהיכו אותה. לאחר מכן הותירו אותה פצועה ומדממת ונעלו אותה בתוך הדירה תוך שאיימו כי יהרגו אותה. לצד הגשת כתב האישום מבקשת הפרקליטות להותיר את השניים במעצר עד לתום ההליכים הפליליים נגדם.

"התנהגותם האלימה והאכזרית כלפי אישה בת 75 מלמדת כי אינם בוחלים בדבר על מנת להגשים את מטרתם – בצע כסף ורכוש… תמונות הקורבן סמוך לאחר הגעת השוטרים וסרטוני מצלמות הגוף המתעדים את ההרס בדירה ואת מצבה של הקורבן לא מותירים מקום לספק כי מקומם של המשיבים מאחורי סורג ובריח, ושם בלבד", נכתב בבקשת המעצר שהגישה הפרקליטות לבית המשפט.

__________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות