חשד: תקפו ערבים שיצאו עם יהודיות

המשטרה והשב"כ עצרו 4 תושבי בת ים, בחשד שירו על גברים ערביים ונשים יהודיות בגינה ציבורית בעיר על רקע לאומני. כתב אישום יוגש נגדם מחר
דניאל בן חמו |
כלי הנשק המאולתר של החשודים. צילום: דוברות המשטרה

המשטרה והשב"כ עצרו ארבעה צעירים תושבי בת ים, אישה ושלושה גברים בשנות העשרים לחייהם, אשר תקפו וירו מכלי מאולתר בחודש נובמבר השנה בגינה ציבורית בבת ים על ארבעה קורבנות, בהם שני גברים ערביים, בני 27 ו-24 תושבי יפו ושתי נשים יהודיות בנות 19 ו-20 תושבות תל אביב. החשד הוא כי הירי בוצע על רקע לאומני. מעצרם הוארך ובימים האחרונים הוגשה לבית המשפט הצהרת תובע על הכוונה להגיש נגדם כתב אישום. הפרקליטות צפויה להגיש בעניינם את כתב האישום כבר מחר (יום שישי).

המקרה התרחש ב-14 בנובמבר אשתקד, סמוך לשעה 3 לפנות בוקר, כאשר ארבעת הקורבנות ישבו בגינה ציבורית בבת ים ושוחחו ביניהם. שלושה גברים ואשה שחלפו במקום, שמעו את השיחה בערבית ופנו אל הקורבנות כדי לשאול אם הכל בסדר.

הרקע: לאומני

משנענו כי הכל כשורה עזבו החשודים את המקום. כעבור דקות ספורות חזרו שלושה מהחשודים למקום והחלו לתקוף באמצעים שונים את הקורבנות, בין היתר באמצעות כלי ירי מאולתר ממנו נפגעה אחת הבחורות, בת 20 מת"א.

מבירור נסיבות המקרה עלה חשד כי הרקע לתקיפה הינו לאומני. במשך כחודשיים התנהלה חקירה סמויה ובתחילת החודש עצרה המשטרה שלושה מהחשודים, אישה בת 20 ושני גברים (22 ,24) תושבי בת ים, כאשר באחת הדירות נתפס כלי ירי מאולתר. בשבוע שעבר עצרה המשטרה את החשוד הרביעי בן 21, תושב בת ים ואף תפסה תת מקלע מאולתר מסוג "קרלו".

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת וביום שלישי הוגשה נגדם הצהרת תובע. מעצרם הוארך עד יום ששי לצורך הגשת כתב אישום בעבירות חמורות הכוללות ניסיון רצח ושימוש באמצעי לחימה. נגד החשודה הרביעית צפוי להתבצע שימוע לפני הגשת כתב אישום.

_________________________________________________________

עו"ד יאיר בן שטרית

שתף את הכתבה ב:
רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שחם בעולם המשפט?
הורידו את אפליקציית אוביטר:

אפליקציית אוביטר לאנדרואיד https://bit.ly/31H6hrk

אפליקצית אוביטר לאייפון https://apple.co/31GhGHV

לדף הפייסבוק שלנו https://bit.ly/32LKr5E

להצטרפות לאחת מקבוצות הוואטסאפ שלנו https://obiter.co.il/ask-lawyer

אתר החדשות המשפטיות obiter.co.il עושה כל מאמץ לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו. אולם לעיתים התמונות והסרטונים מופצים ברחבי הרשת ולא מתאפשרת הגעה למקור החומר הויזאולי, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר office@obiter.co.il

צרו איתנו קשר בנוגע לכתבה:

    נגישות